بازاریابی و فروش

مجموعه لگو انیمال کراسینگ رونمایی شد

شرکت نینتندو (Nintendo) مجموعه بازی های مشهور زیادی دارد که یکی از آن ها انیمال کراسینگ (Animal Crossing) است. بازی های انیمال کراسینگ شاید به میزان ماریو (Mario) و زلدا (Zelda) مشهور نباشند اما طرفداران بسیار زیادی در میان کاربران نینتندو دارند. بازی آخر این مجموعه به...

23 مهر 1402

این هاچ بک ژاپنی از آینده آمده است!، عکس

گجت نیوز نوشت: نیسان کانسپت هاچ بک برقی اسپرت 23-20 را معرفی کرد. این خودرو مفهومی تاثیرگرفته از فرمول E آینده محصولات الکتریکی این شرکت را به نمایش می گذارد.

5 مهر 1402

استارفیلد برای کسی که با نقش آفرینی های بتسدا آشنایی ندارد چه چیزی دارد؟

بازی استارفیلد (Starfield) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار در سال 2023 میلادی بود و چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی در دیدگاه منتقدان پیدا کند و در زمینه فروش نیز بسیار خوب عمل کند. حتی چندی پیش اعلام شد که این بازی بیش از 6 میلیون نفر کاربر...

30 شهریور 1402

تحولات بازار تجارت الکترونیک و تأثیر آن بر ارسال بسته به کانادا

امروزه تجارت الکترونیک بر فروش خدمات نیز متمرکز است. این امر باعث افزایش حجم ارسال بسته به کانادا شده است.

22 شهریور 1402

اپل احتمالاً همین هفته فراوری آیفون مینی را به طور کامل متوقف می نماید

به نظر می رسد اپل پس از رویداد Wonderlust در روز سه شنبه، فراوری آیفون مینی را به طور کامل متوقف می نماید.

21 شهریور 1402

تنهایی انسان در عصر هوش مصنوعی، تماشاگران ما از نمایش شگفت زده می شوند، تبلیغات گران است و ما پول نداریم

کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی نماید نمایشی است در باره تنهایی انسان مدرن در زمانه هوش مصنوعی؛ زمانی که با یاری فضای مجازی ارتباط آسان تر شده، اما انسان بیشتر از هروقتی احساس تنهایی می نماید.

8 شهریور 1402

سلاطین فروش اقساطی

خبرنگاران- خرید اقساطی گزینه ای است که ایرانی ها به شکل سنتی نسبت به آن گارد دارند، اما انگار هر چقدر جلو می رویم این روند درحال تغییر است.

3 شهریور 1402

فورد هم به جنگ تسلا رفت!

فورد با کاهش قیمت کامیون های F 150 لایتنینگ، از جمله کاهش 17 درصدی برای مدل اولیه، جنگ قیمتی در صنعت خودرو های الکتریکی را عمیق تر کرد، زیرا میخواهد سهم خود از بازار خودرو های برقی تحت سلطه تسلا را افزایش دهد.

28 تیر 1402

موقعیت یابی برند و مشتری وفادار

در بازار شدیدا رقابتی امروز شما نمی توانید انتظار سود خوبی داشته باشید مگر اینکه مشتریان در خصوص شما فکر نمایند. اگرچه هیچ چیز مانند بازاریابی منفی وجود ندارد اما هنوز باید کاری کنید که مردم در خصوص شما فکر نمایند. این تفکر می تواند از هر چیزی نشات بگیرد....

21 تیر 1402

ناشران حاضری خور کتاب های پرفروش روانشناسی را شناسایی می نمایند، تخفیف بی رویه چه لطمه ای به کتاب می زند؟

سرویس دین و اندیشه خبرنگاران: یکی از موضوعاتی که این روزها در بخش نشر کتاب های روانشناسی دیده می گردد تخفیف هایی است که بدون چارچوب خاصی اعمال می شوند. دست فروش ها نیز با ارائه کتاب های زرد و بی محتوا در حوزه روانشناسی باعث شده اند مسیر قانونی فروش کتاب...

17 تیر 1402

کی ام سی X5 در راه است؛ جانشین یک کراس اوور محبوب

کرمان موتور اخیراً از نسخه نو کراس اوور محبوب خود، یعنی جک S5 ، رونمایی نموده است. این خودرو با برند این شرکت و با نام کی ام سی X5 به دست مشتریان می رسد. KMC X5 بهبودهای ظاهری و رفاهی قابل توجهی را در مقایسه با جک S5 تجربه نموده است، اما از نظر مشخصات فنی، شباهت...

13 تیر 1402

نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین

Laqira protocol یکی از پلتفرم های مبتنی بر بلاکچین است که با هدف پوشش چندین خدمت ارز دیجیتال و بلاکچین آن بنا نهاده شده است . در این مقاله به ساختار و چگونگی عملکرد لاکیرا پروتکل نگاهی می اندازیم.

28 خرداد 1402

نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس

گجت نیوز نوشت: نیسان سنترا 2024 با طراحی و پیشرانه تازه معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل تازه Nissan Sentra آشنا می شویم.

28 خرداد 1402

اخلال ترکیش ایرلاین در روند فروش بلیت به آژانس های ایرانی

بر اساس گزارش آژانس های هواپیمایی، ترکیش بدون اعلام قبلی و به یک باره نحوه فروش اعتباری را به نقدی تغییر داده است.

26 خرداد 1402

صبحانه با زرافه ها و سروش صحت ، این فیلم به زودی کلید می خورد

سروش صحت برای ساخت یک فیلم کمدی در انتظار صدور پروانه ساخت از سازمان سینمایی است.

25 خرداد 1402

عکس، اولین خودروی خودران مرسدس بنز وارد میدان شد!

همشهری آنلاین نوشت: مرسدس بنز درایو پایلوت تنها سیستم خودروهای فراوری استاندارد مجهز به رانندگی اتوماتیک سطح 3 دنیا با تاییدیه نوع معتبر بین المللی است. این سیستم بر پایه ای بسیار مستحکم ساخته شده است و استانداردهای نو صنعت خودروسازی را مشخص می نماید.

24 خرداد 1402

پاسخ کوبنده ب ام و به مرسدس بنز EQE ، عکس

دیجیاتو نوشت: ب ام و چند روز قبل از نسل هشتم سری 5 رونمایی کرد. این نسل، مهم ترین نسل از سدان سایز میانه باواریایی ها به شمار می رود؛ چرا که برای اولین بار در تاریخ 51 ساله، شاهد فراوری آن با پیشرانه تمام الکتریکی در کنار نسخه درون سوز خواهیم بود.

9 خرداد 1402

چطور ارزانترین بلیط بوشهر را بخریم؟

بوشهر از شهر های گردشگری ایران است و مسافران زیادی در ایام مختلف سال به آن سفر می نماید از این رو معمولا رزرو هتل بوشهر و همینطور پروازهای بوشهر کمی سخت است و معمولا باید زودتر اقدام به رزرو جا و بلیط هواپیما کنید. یکی از دغدغه های اصلی مسافران هزینه های...

7 خرداد 1402

ضوابط تازه فروش و قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شد ، فروش فقط به وسیله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

در ضوابط فروش خودروهای مونتاژی تأکید شده فروش محصول به وسیله نمایندگی های آن شرکت در قالب تحویل فوری یا فروش اقساطی ممنوع و در حکم عرضه خارج از شبکه بوده و در صورت مشاهده در قالب قوانین تعزیری اقدام خواهد شد.

3 خرداد 1402

255 چلوکبابی و رستوران در مشهد ورشکست شدند

رئیس اتحادیه صنف رستوران داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم پزان مشهد از جمع آوری 255 واحد صنفی خود در سال 1401 به علت گرانی ها، کاهش قدرت خرید مردم و نبود نرخ نامه نو اطلاع داد.

23 اردیبهشت 1402
تعداد: (112)