ببینید؛ رزیدنت اویل 4 در قالب یک انیمیشن لگویی هم بازسازی شد

به گزارش پیوند تجارت، بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) یکی از عناوین بسیار محبوب در دنیای گیمینگ است. کپکام (Capcom) نیز از این موضوع آگاه بود و تصمیم به بازسازی این بازی گرفت. نسخه اصلی رزیدنت اویل 4 در سال 2005 عرضه شد. این بازی در زمان عرضه بسیار خوب عمل کرد و هواداران بسیار زیادی بدست آورد. پس از گذشت نزدیک به 18 سال، کپکام این بازی را بازسازی نموده و چندی پیش بازسازی رزیدنت اویل 4 نیز عرضه شد.

ببینید؛ رزیدنت اویل 4 در قالب یک انیمیشن لگویی هم بازسازی شد

تعدادی از پیوند تجارت با نکته بسیار جالبی در یوتیوب روبرو شدند. یکی از کاربران به نام کارا آلئاتوریو (Cara Aleatorio) آغاز بازی رزیدنت اویل 4 را به سبک لگو بازسازی نموده است. این بازسازی تنها ویدئوی ابتدای بازی نیست بلکه قسمت آغاز بازی به طور کامل به شکل لگو طراحی شده است. یعنی شما می توانید این بخش اول را بازی کنید. آلئاتوریو در زمینه ساخت این نسخه از رزیدنت اویل 4 بسیار خوب عمل نموده و بازی بسیار خوبی طراحی شده است.

انیمیشن، جهان و عناصر دیگر بازی بسیار خوب ساخته شده و جزئیات زیادی دارند. همینطور اینکه طراحی ظاهری بازی بسیار زیبا و مجذوب کننده بوده که باعث شده از لحاظ بصری رزیدنت اویل 4 نسخه لگو بسیار تجربه جالبی باشد. البته به علت اینکه این بازی بدست یک نفر ساخته شده مسائل خود را نیز دارد. با این حال ساخت یک عنوان لگو از مجموعه رزیدنت اویل ایده جالبی به نظر می آید.

در حال حاضر بازی های لگو بسیار زیاد هستند. لگو ها به علت ظاهر خاصی که دارند، همیشه تجربه بسیار خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اکثرا عناوین لگو نیز با کیفیت بوده و داستان خوبی دارند. با این حال در جهانی لگو کمتر به عناوین بازی توجه می گردد. اینجاست که ایده ساخت یک بازی با ظاهر لگو می تواند موفقیت خوبی کسب کند.

رزیدنت اویل 4 محبوبیت بسیار زیادی دارد. به همین علت است که نسخه بازسازی آن نیز توانست عملکرد بسیار خوبی از لحاظ فروش داشته باشد. البته خود بازی نیز بسیار خوب است. حال کپکام می تواند با لگو همکاری نموده و نسخه لگوی این بازی را بسازد. اینطور که به نظر می رسد هواداران از این موضوع استقبال خواهند کرد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ رزیدنت اویل 4 در قالب یک انیمیشن لگویی هم بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ رزیدنت اویل 4 در قالب یک انیمیشن لگویی هم بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید