نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس

به گزارش پیوند تجارت، گجت نیوز نوشت: نیسان سنترا 2024 با طراحی و پیشرانه تازه معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل تازه Nissan Sentra آشنا می شویم.

نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس

با توجه به این که اندازه فروش نیسان سنترا طی ماه های گذشته به اندازه چشمگیری کاهش پیدا نموده است، این خودروساز ژاپنی نسخه 2024 سدان سنترا را به همراه طراحی ظاهری و معینات فنی نو معرفی کرد. در ادامه با معینات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

معینات نیسان سنترا 2024

شرکت نیسان میخواهد مدل 2024 سنترا را در سه نسخه S، SV و SR روانه بازار کند. طراحان برای هر سه نسخه از جلوپنجره، سپر و چراغ های جلوی نوی استفاده کردند تا نمای جذابی را در بخش جلوی این خودرو به وجود آورند.

نسخه SV این خودرو با پکیج پریمیوم عرضه می گردد که این پکیج مواردی چون سیستم دید محیطی هوشمند نیسان، چراغ های راهنمای یکپارچه روی آینه های جانبی و سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو را به همراه دارد. بعلاوه نسخه SV از رینگ های 16 اینچی نو و نسخه SR نیز از تریم کروم تیره بهره می برند.

طراحان برای سپر عقب نسخه SR نیسان سنترا 2024 به روزرسانی هایی را در نظر گرفتند و این نسخه اکنون از رینگ های 18 اینچی بهره می برد. در کابین این خودرو نیز شاهد ارائه امکاناتی نظیر صندلی های جلوی گرم شونده و دوخت نارنجی رنگ هستیم.

طراحان با استفاده از نشان های قرمز جلو و عقب توانستند نسخه مدل SR را با سایر مدل های این خودرو متمایز نمایند. مشتریان می توانند این خودرو را در آپشن بدنه دو رنگ شامل سقف مشکی و همچینین رنگ های بدنه شامل خاکستری آتلانتیک، آبی الکتریک، نارنجی مونارک و سفید آسپن سفارش دهند.

نیسان به شکل استاندارد برای سنترا 2024 سیستم ایمنی سپر 360 خود را نیز در نظر گرفته است که مواردی چون دستیار نور بالا، هشدار نقاط کور، ترمز اتوماتیک عقب، هشدار خروج از مسیر، هشدار ترافیک پشتی و سیستم یاری راننده ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابران پیاده را به همراه دارد. بعلاوه این خودرو از سیستم هشدار برخورد جلو نیز به شکل استاندارد بهره می برد، اما کروز کنترل هوشمند نیسان به طور سفارشی عرضه می گردد.

نیسان سنترا 2024 به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری نو مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 149 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس نو ایکس ترونیک به چرخ ها منتقل می گردد.

در حال حاضر قیمت این خودرو معین نشده، اما به احتمال زیاد قیمت آن در مدل 2024 به علت تغییرات ظاهری، تجهیزات بیشتر و پیشرانه نو افزایش پیدا خواهد نمود. لازم به ذکر است نیسان سنترا مدل 2023 در نسخه S حدود 21 هزار و 145 دلار و مدل SR حدود 24 هزار دلار قیمت داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در پیوند تجارت مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید