نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین

به گزارش پیوند تجارت، Laqira protocol یکی از پلتفرم های مبتنی بر بلاکچین است که با هدف پوشش چندین خدمت ارز دیجیتال و بلاکچین آن بنا نهاده شده است . در این مقاله به ساختار و چگونگی عملکرد لاکیرا پروتکل نگاهی می اندازیم.

نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین

سینا اسیوند که از سال 2009 وارد جهانی فارکس و بعد ارزهای دیجیتال شد، موسس شرکت TOBTC و فاندر پروژه لاکیرا پروتکل است.

ان اف تی مارکت پلیس لاکیرا (NFT Marketplace Laqira):

یکی از اصلی ترین محصولات پروژه Laqira Protocol مارکت پلیس خرید و فروش NFT است که تمامی پیشرفت های بعدی پروژه هم حول محور این محصول خواهد چرخید. قابل ذکر است که NFT مارکت پلیس لاکیرا یکی از کامل ترین برنامه های غیرمتمرکز است که تمامی عملنمودهای خود را با قراردادهای هوشمند بلاکچین انجام می دهد.

کوشش تیم لاکیرا پروتکل بر آن بوده تا سیستمی با همگام سازی بهینه و بیشترین کارایی ارائه گردد که اطلاعات مبتنی بر بلاکچین مارکت پلیس را در پایگاه داده ای مستقل روی سرور کپی کند. درنتیجه، نسخه ای کپی از داده های معاملاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا برنامه غیرمتمرکز کارآمدتر و پرسرعت تری داشته باشد.

سرورها کاملاً مستقل از بلاکچین عمل می نمایند، بنابراین اگر سرور و پایگاه داده از کار بیفتند، اثری روی بلاکچین نمی گذارند. علاوه براین، از آنجایی که داده های اصلی دارایی های کاربران در بلاکچین موجود است، می توان اطلاعات را که شامل داده های مارک پلیس قبلی هم می گردد، طی زمان بسیار کوتاهی در سرور و پایگاه داده دیگری کپی کرد. در NFT مارکت پلیس لاکیرا کاربران می توانند NFT بسازند (مینت نمایند)، بخرند و بفروشند. علاوه براین، در این مارکت پلیس موتور سه بعدی اختصاصی تعبیه شده است تا کاربران مدل های سه بعدی خود را بسازند، خروجی بگیرند و آن ها را مانند اشیا زنده ببینند.

بازی لاکیریس (Laqirace Game):

لاکیریس اولین بازی مسابقه ای رانندگی با کسب عایدی در جهان (Drive to Earn) بر بستر اسمارت چین بایننس (BSC) است که سیستم عایدیزایی و مالی نوآورانه ای مبتنی بر کوین و توکن های LQR و BUSD دارد. لاکیریس سه مود بازی سرگرم نماینده برای بازیکنان خود در نظر گرفته است؛ داستانی، امتیازی و مبارزه ای.

شخصیت اصلی بازی لاکیرا (Laqira) است که ساتوشی ناکاموتو آن را به وجود آورده است. لاکیرا وظیفه دارد تا جهان را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند. علاوه بر لاکیرا، چندین شخصیت و اتومبیل دیگر نیز طراحی شده اند که کاربران می توانند با خرید NFT هایشان به آن ها دست پیدا نمایند. مود امتیازی و مبارزه ای لاکیریس تنها برای بازیکنانی فعال است که حداقل یکی از NFT های لاکیریس را خریداری نموده اند. نسخه رایگان با امکانات پولی قبلاً در گوگل پلی منتشر شده است.

صرافی متمرکز و غیر متمرکز لاکیرا:

دو صرافی متمرکز و غیرمتمرکز لاکیرا (CEX و DEX) نیز به وسیله پروژه لاکیرا پروتکل بنیان گذاری شده اند.

صرافی های لاکیرا با دارا بودن تمام کوین و توکن های بایننس، مارکت های اسپات و فیوچرزی دارند که اهرم های 100 تا بیش از 120 را به کاربران خود ارائه می دهد. این اهرم ها در مارکت های تتر، بیتکوین و اتریوم قابل استفاده است و دارای نقدینگی قوی در هر دو طرف خرید و فروش آماده معامله است.

توکن LQR:

توکن لاکیرا با نماد اختصاری LQR واحد اختصاصی زیست بوم لاکیرا پروتکل است. علاوه براین، LQR توکنی حاکمیتی با استاندارد BEP-20 است که از عملنمودهای ERC677 پشتیبانی می نماید.

توکن های وابسته به دولت ها راهی منطقی هستند تا دارندگانشان امکان ارائه پیشنهاد برای فعالیت های آینده در توسعه زیست بوم را داشته باشند و برای هر فعالیتی رأی گیری نمایند. بنابراین، دارندگان توکن یا اعضای اصلی گروه می توانند پیشنهادی ارائه دهند و سایر دارندگانِ آن توکن رأی های موافق و مخالف خود را نسبت به پیشنهاد اعلام نمایند.

اگر یک پیشنهاد رأی موافق بیشتری کسب کند، تصویب و وارد فاز اجرایی می گردد. در غیر این صورت، پیشنهاد رد خواهد شد. درنتیجه، سیاست توسعه زیست بوم را اعضای جامعه پروژه تعیین می نمایند. برای مثال، ERC677 قابلیت توکن است که اجرای قرارداد مقصد هوشمندش تنها به دریافت تعداد تعیینی توکن وابسته است.

آزمایشگاه لاکیرا (Laqira Lab):

محصول Laqira Lab ایجاد شده تا به عنوان بخش تحقیق و توسعه شرکت عمل کند. آزمایشگاه لاکیرا محصولات نوآورانه لاکیرا پروتکل مانند NFT ها، صرافی ارز دیجیتال، لاکیریس (متاورس و بازی) و غیره را فراوری می نماید. میتوان خدمات LaqiraLab را به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره نمود:

1. اجرای صفر تا صد یک پروژه بلاکچینی و کریپتویی (توکن، دریافت گواهی امنیتی، فهرستینگ در CMC، CoinGecko و صرافی)

2. طراحی معماری نرم افزار غیرمتمرکز

3. توسعه قرارداد هوشمند شخصی سازی شده

4. مشاوره در توسعه نرم افزارهای غیرمتمرکز

5. توسعه سناریوهای تست برای قراردادهای هوشمند شما

6. مشاور در مورد دریافت گواهینامه امنیتی

7. توسعه رابط کاربری web 3.0

8. مشاوره در توسعه نرم افزار

9. آنالیز و باگ گیری کدهای پیشرفته به وسیله تیم شما

10. مشاوره در مورد امنیت نرم افزار شما

11. مشاوره در مورد راه اندازی مارکت کریپتویی

12. فهرست کردن توکن شما

13. توسعه بخش های بلاکچینی بازی های رایانه ای

در اولین سوشیال مدیا کریپتوکارنسی به زبان فارسی ثبت نام کن و کسب عایدی داشته باش:

https://social.tobtc.io/

منبع: همشهری آنلاین

به "نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید