فورد هم به جنگ تسلا رفت!

به گزارش پیوند تجارت، فورد با کاهش قیمت کامیون های F 150 لایتنینگ، از جمله کاهش 17 درصدی برای مدل اولیه، جنگ قیمتی در صنعت خودرو های الکتریکی را عمیق تر کرد، زیرا میخواهد سهم خود از بازار خودرو های برقی تحت سلطه تسلا را افزایش دهد.

فورد هم به جنگ تسلا رفت!

به گزارش ایسنا، این خودروساز در دیترویت که اوایل امسال قیمت لایتنینگ را افزایش داده بود، بیان کرد که توانسته قیمت ها را در پی بهبود بیشتر و هزینه های مواد اولیه باتری کاهش دهد. گفتنی است که فروش خودرو های برقی فورد در سه ماهه منتهی به ژوئن، 2.8 درصد کاهش یافت.

این حرکت در بحبوحه جنگ قیمتی که چند ماه پیش تسلا شروع کرد، رخ داد که با کاهش فروش خودرو های الکتریکی و انباشته شدن خودرو های دیگر خودروسازان روبرو شد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گفت: فورد لایتنینگ وسیله نقلیه خوبی است، فقط تا حدودی گران است. هفته گذشته، تسلا بیان کرد که اولین سایبرتراک خود را پس از دو سال تاخیر در کارخانه خود در آستین تگزاس فراوری نموده است.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت مواد اولیه باتری یکی از عواملی بوده است که قیمت خودرو های برقی را بالا برده است، اما قیمت های کبالت و لیتیوم که برای باتری های برقی ضروری هستند، کاهش یافته است.

منبع: فرارو

به "فورد هم به جنگ تسلا رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد هم به جنگ تسلا رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید