خودرو

صفر تا صد سفر به آفریقای جنوبی با خبرنگاران

باعث افتخار است که خبرنگاران را برای سفر به آفریقای جنوبی و تماشا زیبایی های منحصربه فرد این کشور انتخاب نموده اید. امیدواریم در روزهای منتهی به سفر تمامی کارهایتان را انجام داده و با ذهنی آرام راهی کشور متفاوت آفریقای جنوبی شوید. در اینجا نکاتی که ضروری...

6 مهر 1402

این هاچ بک ژاپنی از آینده آمده است!، عکس

گجت نیوز نوشت: نیسان کانسپت هاچ بک برقی اسپرت 23-20 را معرفی کرد. این خودرو مفهومی تاثیرگرفته از فرمول E آینده محصولات الکتریکی این شرکت را به نمایش می گذارد.

5 مهر 1402

سلاطین فروش اقساطی

خبرنگاران- خرید اقساطی گزینه ای است که ایرانی ها به شکل سنتی نسبت به آن گارد دارند، اما انگار هر چقدر جلو می رویم این روند درحال تغییر است.

3 شهریور 1402

خودروی تازه بی ام و ضدگلوله است!، عکس

گجت نیوز نوشت: بی ام و از نسخه ضدگلوله i7 و سری 7 بنزین سوز پرده برداشت. آی 7 زرهی در برابر سلاح گرم و مواد منفجره مقاوم و از انواع امکانات برخوردار است.

21 مرداد 1402

سیلاب در راه این 11 استان

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان طی امروز از احتمال آب گرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت اطلاع داد.

18 مرداد 1402

له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! ، فیلم

بی ام و M5 که در سال 2004 معرفی گشت، جزو سدان های افسانه ای این شرکت محسوب می شد و پیشرانه قدرتمند آن زبانزد خاص و عام بود.

9 مرداد 1402

واردات این ماشین به آمریکا ممنوع است!

همواره از آئودی، به عنوان برندی معتبر در زمینه ساخت چراغ های هوشمند یاد می گردد و رقابت تنگاتنگی با دیگر خودروسازان، مانند مرسدس بنز و بی ام و دارد. آئودی در جدیدترین محصول، یعنی Q 6 ای-ترون، از فناوری چراغ های هوشمند رونمایی کرد.

5 مرداد 1402

خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می نماید

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص طرح بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی توضیحاتی ارائه کرد.

2 مرداد 1402

هشدار زرد و نارنجی باد و باران برای استان های مختلف

سازمان هواشناسی امروز آدینه با پیش بینی وزش باد و گردوخاک، برای 3 استان هشدار نارنجی و برای 14 استان هشدار زرد صادر نموده است. در 6 استان نیز باتوجه به پیش بینی بارندگی، هشدار زرد برقرار است.

30 تیر 1402

چرا شاهرود شگفتی بی نظیر طبیعت ایران است؟

شهر شاهرود در استان سمنان تنها نقطه ایران است که می توان از طریق آن در فاصله زمانی کمتر از 30 دقیقه به کوه، 30دقیقه به جنگل،30 دقیقه به کویر و کمتر از 3 ساعت به دریا رسید.

29 تیر 1402

فورد هم به جنگ تسلا رفت!

فورد با کاهش قیمت کامیون های F 150 لایتنینگ، از جمله کاهش 17 درصدی برای مدل اولیه، جنگ قیمتی در صنعت خودرو های الکتریکی را عمیق تر کرد، زیرا میخواهد سهم خود از بازار خودرو های برقی تحت سلطه تسلا را افزایش دهد.

28 تیر 1402

کنایه رضا رشیدپور به عبدالله گنجی درباره ون های گشت ارشاد

رضا رشیدپور با انتشار توییتی از عبدالله گنجی پرسید استاد گنجی ون های نو چند دستگاه هستند؟

27 تیر 1402

راهنمای جامع فهرست کدهای خطا در دیاگ

امروزه دستگاه دیاگ یکی از پرکاربردترین لوازمی است که به تعمیرکاران خودرو یاری می نماید تا ایرادهای قطعات داخلی اتومبیل را سریع تر و دقیق تر شناسایی نمایند. اگرچه کار کردن با دستگاه دیاگ چندان سخت نیست، اما ضروری است که کاربران و تعمیرکاران، با فهرست...

15 تیر 1402

کی ام سی X5 در راه است؛ جانشین یک کراس اوور محبوب

کرمان موتور اخیراً از نسخه نو کراس اوور محبوب خود، یعنی جک S5 ، رونمایی نموده است. این خودرو با برند این شرکت و با نام کی ام سی X5 به دست مشتریان می رسد. KMC X5 بهبودهای ظاهری و رفاهی قابل توجهی را در مقایسه با جک S5 تجربه نموده است، اما از نظر مشخصات فنی، شباهت...

13 تیر 1402

ازدواج بدون عروسی

هم میهن نوشت: فرشید 30 ساله است و نامزدش 25 ساله. آن ها بیشتر از دو سال است عقد نموده اند، اما هنوز نتوانسته اند جشن عروسی بگیرند تا زندگی مشترک شان را آغاز نمایند. فرشید این روز ها که دنبال گرفتن مراسم عروسی اند، از مخارج خود می گوید؛ مخارجی که به گفته او...

3 تیر 1402

نگاهی به رمز ارز Laqira Protocol (LQR): زیست بوم کاربردی بلاکچین

Laqira protocol یکی از پلتفرم های مبتنی بر بلاکچین است که با هدف پوشش چندین خدمت ارز دیجیتال و بلاکچین آن بنا نهاده شده است . در این مقاله به ساختار و چگونگی عملکرد لاکیرا پروتکل نگاهی می اندازیم.

28 خرداد 1402

نیسان سنترا 2024 به میدان آمد، عکس

گجت نیوز نوشت: نیسان سنترا 2024 با طراحی و پیشرانه تازه معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل تازه Nissan Sentra آشنا می شویم.

28 خرداد 1402

عکس، اولین خودروی خودران مرسدس بنز وارد میدان شد!

همشهری آنلاین نوشت: مرسدس بنز درایو پایلوت تنها سیستم خودروهای فراوری استاندارد مجهز به رانندگی اتوماتیک سطح 3 دنیا با تاییدیه نوع معتبر بین المللی است. این سیستم بر پایه ای بسیار مستحکم ساخته شده است و استانداردهای نو صنعت خودروسازی را مشخص می نماید.

24 خرداد 1402

یک زن در آزمون رانندگی به شدت به تیر چراغ برق کوبید

یک زن در آزمون رانندگی به شدت به تیر چراغ برق کوبید

22 خرداد 1402

پرونده ازدواج طلایی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در دفتر ازدواج طلایی مراسم عقدش را برگزار کرد.

21 خرداد 1402
تعداد: (154)