له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! ، فیلم

به گزارش پیوند تجارت، بی ام و M5 که در سال 2004 معرفی گشت، جزو سدان های افسانه ای این شرکت محسوب می شد و پیشرانه قدرتمند آن زبانزد خاص و عام بود.

له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! ، فیلم

امیرمسعود عابدین: این خودرو، اولین سدان چهار در بود که از موتور 5 لیتری V10 بنزینی استفاده می کرد و آن را به سریع ترین سدان چهار درب زمان خود با حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر 4.5 ثانیه ای تبدیل می کرد.

صدای بسیار بسیار خوبی که بی ام و M5 داشت، از ویژگی های مجذوب کننده این خودرو محسوب می شد.اما در عین حال، داشتن یک M5 E60 که تقریباً 20 سال از عمرش میگذرد می تواند به سرعت به یک دردسر گران قیمت تبدیل شود.جهت یادآوری، از M5 E60، در طول تولید پنج ساله خود، حدود 20000 دستگاه ساخته شد.بنابراین خودرویی نیست که بشود به راحتی آن را پیدا کرد.

با این اوصاف، وقتی با ویدیوی شخصی که با یک تانک بر روی BMW M5 رانندگی حرکت می کند روبرو شدیم، کمی آزرده خاطر شدیم.

در ابتدا به نظر می رسید که خودرو در شرایط خوبی قرار گرفته است و احتمال می دادیم که آنها فقط یک پروژه قابل تعمیر را نابود می کنند.پس از تماشای بیشتر ویدیو، تعیین شد که این سدان چهار درب پرفورمنس، دارای یک فریم ترک خورده در اطراف موتور است.افرادی که در آنجا حاضر بودند، چرخ ها، کیلومترشمار، نمایشگر مرکزی، چراغ ها و غیره را از خودرو جدا کردند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در پیوند تجارت مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! ، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! ، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید