خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می نماید

به گزارش پیوند تجارت، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص طرح بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی توضیحاتی ارائه کرد.

خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می نماید

به گزارش پیوند تجارت، مهدی علیزاده در خصوص جزئیات طرح بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی تهران گفت: از ابتدای تیرماه مهندسی خطوط شروع شده که در این راستا پنج خط اتوبوسرانی بازمهندسی شدند و تعداد 57 دستگاه اتوبوس از خطوط خارج و 67 دستگاه مینی بوس جایگزین شدند.

وی با بیان اینکه خطوط اتوبوسرانی میدان امام حسین-پایانه بهشتی، شهرک رسالت-میدان محمدیه، اتوبوس پارکینگ شهرری به پایانه متروی شهرری و دهکده به پایانه متروی ایران خودرو باز مهندسی شده است،گفت: آنالیز باز مهندسی خط اتوبوس خیابان معلم به میدان ولیعصر (ع) نیز صورت گرفته است و طی روزهای آینده به مرحله اجرا می رسد.

علیزاده با تأکید بر اینکه این باز مهندسی در راستای ارتقاء بهره وری از اتوبوس های موجود و استفاده در خطوط پر تردد است، توضیح داد: شهر به طور مداوم در حال تغییر است و رفتار ترافیکی مردم نیز به تبع آن تغییر می نماید، مطمئنا تعدادی از خطوط را باید از اتوبوس به مینی بوس تبدیل کنیم چراکه تعداد مسافران کم شده است.

وی در خصوص شاخص های انتخاب خط برای باز مهندسی گفت: برآورد ما این است که اگر اتوبوس ما با صندلی پر یعنی 40مسافر از مبدا به مقصد برسد این خط برای فعالیت اتوبوس خوب است و در غیر این صورت خط در فهرست باز مهندسی قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید