تئاتر

تنهایی انسان در عصر هوش مصنوعی، تماشاگران ما از نمایش شگفت زده می شوند، تبلیغات گران است و ما پول نداریم

کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی نماید نمایشی است در باره تنهایی انسان مدرن در زمانه هوش مصنوعی؛ زمانی که با یاری فضای مجازی ارتباط آسان تر شده، اما انسان بیشتر از هروقتی احساس تنهایی می نماید.

8 شهریور 1402

عکس ، آخرین خبرها از شرایط بازیگری که با سر تراشیده مردم را عاشق سینما کرد

بازیگر فیلم سینمایی عقاب ها گفت: در سال های گذشته برای هیچ پروژه اکشنی دعوت نشده ام و البته که اگر کاری را بپسندم حتما حضور پیدا می کنم؛ به لحاظ جسمی توان کار دارم اگر فضا، عوامل و فیلم نامه مناسب باشد.

23 خرداد 1402

چهره حقیقی افشین سریال نون خ در دنیای واقعی

افشین ملکی بازیگری در مقابل دوربین را در فصل اول سریال نون خ در سال 1397 آغاز کرد و در همه فصل های این سریال بازی کرده است و همکاری مستمر با سعید آقاخانی داشته است. افشین ملکی در سال 1401 به عنوان صدابردار در برنامه همسایه های خوب همکاری داشت.

30 فروردین 1402

این زن مرموز، جیمز باند بعدی را تعیین می کند!

تا مدتی نامشخص بازیگر نقش جیمز باند تازه فاش نخواهد شد. فیلمنامه فیلم بعدی جیمزباند هنوز نوشته نشده است. تنها موضوعی که عوامل مرتبط با ساخت آن فیلم می توانند به اشتراک بگذارند نکته ای است که باربارا بروکلی پیش تر تایید کرده بود.

24 آذر 1401

منصوره شادمنش همسر امین تارخ کیست؟

امین تارخ گفته بود که در نهایت پیروز شده جواب مثبت از همسرش، منصوره شادمنش بگیرد و در سال 1356 ازدواج نمایند.

7 مهر 1401

رشته های تئاتر و سینما برای دختران در خوزستان راه اندازی می گردد

معاون هنری و سینمایی مدیر کل ارشاد خوزستان گفت: رشته های تئاتر و سینما برای اولین بار در خوزستان برای دختران راه اندازی می گردد.

1 مهر 1401

جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو

ریودوژانیرو بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جهان است و برای هر جهانگردی یک مقصد عالی به شمار میرود. این شهر ترکیبی منحصربه فرد از کلان شهری بزرگ با کوه های دراماتیک، جنگل هایی استوایی و سواحل بکر را به طور هم زمان ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند...

23 مرداد 1401

حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر فیلمبرداری !

خبرنگاران :مرجانه گلچین بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی خبر از حال بد و حادثه خطرناک داد که کاربران را غمگین کرد .

10 اردیبهشت 1401

برترین هتل های 4 ستاره لیسبون؛ مرکز دیدنی پرتغال

لیسبون، مرکز کشور پرتغال با هتل های 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و در حد هتل های لوکس از گردشگرانی که به قصد تماشا جاذبه های تماشای یا اقامتی چند روزه به این شهر سفر می نمایند، میزبانی می نماید.

24 فروردین 1401

ثریا قاسمی درباره حمید لبخنده چه گفت؟

تهران (پانا) - ثریا قاسمی، هنرمند پیشکسوت کشورمان، حمید لبخنده را از کارگردانان شاخص و سالم هنر کشورمان خواند.

4 اسفند 1400

داوران جشنواره تئاتر کیش معرفی شدند

تهران (پانا) - با دعوت عباس نجاری دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش، سه تن از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر کشور عهده دار ارزیابی و داوری آثار بخش مسابقه جشنواره تئاتر کوتاه کیش شدند.

28 بهمن 1400

لیلا بلوکات چطور اینقدر مجذوب کننده شد !

خبرنگاران: لیلا بلوکات عکس جدیدی از خودش را در فضای مجازی منشتر کرد که چهره اش برای مخاطبان ناآشنا به چشم آمد.

7 بهمن 1400

آغاز به کار جشنواره تئاتر کرمانشاه، اجراها برای بازدید عموم رایگان است

خبرنگاران/کرمانشاه رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان افزود: اجراهای این دوره جشنواره برای بازدید عموم رایگان است.

4 بهمن 1400

ارواح ماشین نشین راهی کتابفروشی ها شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ ارواح ماشین نشین نوشته نیل گیمن با ترجمه لیدا طرزی اثر جدیدی است که در 100 صفحه رقعی به وسیله انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

15 آبان 1400

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! ، خودش در اینستاگرام پست گذاشت!

خبرنگاران : احسان علیخانی مجری توانمند تلویزیون است یک عکس از او همه را به چالش کشید اما خودش بلافاصله جواب داد.

12 آبان 1400

نمایش زوال در عمارت روبرو

تهران (پانا) - نمایش زوال به نویسندگی و کارگردانی امید غفاری به دلیل شرایط کرونا در فضای باز عمارت روبرو اجرا می شود.

25 شهریور 1400

داستان های تازه خانم مارپل در راه است

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، چند نویسنده معاصر انگلیسی به صورت مشترک در کتابی مجموعه داستان های خانم مارپل نوشت آگاتا کریستی را ادامه داده و قرار است این کتاب سال آینده وارد بازار کتاب گردد. جین مارپل که با نام خانم مارپل هم شناخته می گردد، یکی...

14 شهریور 1400

جهان هنر نمایشی ایران را با تعزیه می شناسد

خبرنگاران/همدان یک هنرمند عرصه هنرهای نمایشی همدان گفت: هنر نمایشی ایران مدیون تعزیه است و جهان هنر نمایشی ایران را با تعزیه اش می شناسد، تعزیه تاریخ، قدمت و پشتوانه بسیار محکمی دارد که به پیدایش اسلام برمی شود.

19 مهر 1399

بیوگرافی فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی زاده 1345 در بیجار است. او بازیگر توانمند ایرانی است که نقش های ماندگاری در سینما و تلویزیون از خود به جا گذاشته است.

30 اردیبهشت 1399

سرگرمی سازی، ناگزیر از اولویت های تئاتر است

خبرنگاران/خراسان رضوی یک نویسنده و منتقد تئاتر گفت: چه خوشمان بیاید و چه نیاید، امر سرگرمی سازی جزو اولویت ها در نمایش و تئاتر است.

11 بهمن 1398