منصوره شادمنش همسر امین تارخ کیست؟

به گزارش پیوند تجارت، امین تارخ گفته بود که در نهایت پیروز شده جواب مثبت از همسرش، منصوره شادمنش بگیرد و در سال 1356 ازدواج نمایند.

منصوره شادمنش همسر امین تارخ کیست؟

پیوند تجارت | امین تاریخ چهار روز قبل به علت عوارض سکته قلبی در 69 سالگی از جهان رفت و دو روز قبل در بهشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. در این مراسم رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا، جمشید هاشم پور و دیگر بازیگران در کنار منصوره شادمنش، همسر امین تارخ و بچه ها او حضور داشتند.

به گزارش پیوند تجارت ، در خصوص همسر امین تارخ اطلاعات زیاد و دقیقی در دسترس نیست. همان اندک جزئیاتی که وجود دارد، اشاره می نماید که منصوره شادمنش متولد 1333 در تهران است و فرزند پری امیر حمزه، بازیگر 87 ساله سینما و تلویزیون و فرخنده شادمنش، بازیگر است.

او فعالیت خود را در حوزه تئاتر در سال 1347 آغار نموده و در سال 1357 نیز در رشته بازیگری از دانشکده هنر های زیبای تهران فارغ التحصیل شده است.

روایتی از ازدواج امین تارخ با منصوره شادمنش

امین تارخ اوایل سال 96 مهمان دورهمی با اجرای مهران مدیری بود. او در این برنامه نحوه آشنایی و ازدواج اش با منصوره شادمنش را روایت کرد. امین تارخ شرح داد که او و همسرش تئاتر کار می کردند، همکار بودند و بعد نیز هم دانشگاهی شدند. این آشنایی باعث شد تا مطابق رسم و رسوم برای خواستگاری به خانه پری امیر حمزه بروند.

او گفته بود که در نهایت پیروز شده جواب مثبت از همسرش منصوره شادمنش بگیرد و در سال 1356 ازدواج نمایند.

امین تارخ و منصوره شادمنش سه فرزند به نام های مانی، نیما و نامی دارند.

منبع: فرادید

به "منصوره شادمنش همسر امین تارخ کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوره شادمنش همسر امین تارخ کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید