2 همراه سرای منطقه6 در آستانه بهره برداری

به گزارش پیوند تجارت، 2 همراه سرای خردمند و امیرلویی به زودی در منطقه6 به بهره برداری می رسد.

2 همراه سرای منطقه6 در آستانه بهره برداری

به گزارش پیوند تجارت، شهردار منطقه6 با تأکید بر اینکه در مرکز شهر تهران به ویژه اطراف بیمارستان امام(ره) کمبود جدی همراه سراها را شاهد هستیم، یادآور شد: با توجه به این موضوع، افتتاح حداقل 2 همراه سرا را تا شروع فصل سرما در دستور کار جدی قرار دادیم.

رضا محمدی اضافه نمود: کار ساخت و تکمیل همراه سراهای خردمند و امیرلویی اجرا شده و پروژه پیشرفت خوبی دارد. به زودی یکی از همراه سراها افتتاح و پس از آن نیز دیگری آماده خواهد شد.

او ادامه داد: با راه اندازی این همراه سراها، افرادی که به علت بیماری عزیزان خود از شهرستان ها به تهران مراجعه می نمایند، می توانند در این فضاها اسکان داشته باشند و بخشی از مسائل آنها کاسته گردد.

شهردار منطقه6 درباره مشارکت شهرداری در ساخت همراه سراها تأکید کرد: شهرداری در بهسازی و بازسازی ساختمان همراه سرای خیابان خردمند هزینه نموده و نوسازی را انجام داده، اما همراه سراهای تازه با هزینه خیران ساخته شده و شهرداری نیز در زمینه هایی که می توانسته، مشارکت نموده است.

به گفته شهردار منطقه6 تکمیل این 2 همراه سرا تأثیر زیادی در کاهش ترافیک خیابان های منطقه خواهد داشت.

همراه سرای امیرلویی در ضلع جنوبی بیمارستان امام(ره) و همراه سرای خردمند در خیابان خردمند قرار گرفته است. در حال حاضر 33 بیمارستان در محدوده منطقه 6 تهران وجود دارد که از این تعداد، 13 بیمارستان دولتی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "2 همراه سرای منطقه6 در آستانه بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 همراه سرای منطقه6 در آستانه بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید