پرونده ازدواج طلایی محمدرضا گلزار

به گزارش پیوند تجارت، محمدرضا گلزار در دفتر ازدواج طلایی مراسم عقدش را برگزار کرد.

پرونده ازدواج طلایی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در چند روز گذشته به علت خبر ازدواجش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا نموده است.

ابتدا یک تصویر ویدئویی پخش شد که محمدرضا گلزار همراه با یک خانم سوار ماشین می شدند، اگرچه چهره خانم در این ویدئو زیاد معین نبود اما در فضای مجازی این ویدئو با عنوان عقد محمدرضا گلزار پخش شد و با توجه به لباس عرفی خانم (برای مرنام عقد) این شایعه را قوت بخشید که گلزار و عروس خانم بعد از عقد از محضر بیرون آمده و سوار ماشین شده اند.

اولین ویدئو گلزار که پربازدید شد و خبر از ازدواج او می داد

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

همزمان با پخش این ویدئو محمدرضا گلزار بدون هیچ توضیحی یک عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که کت و شلوار مشکی و پاپیون پوشیده است. که به عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

تایید ازدواج طلایی

بعد از تقریبا 24 ساعت از این اتفاق دفتر عقد ازدواج طلایی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از گلزار و عاقد آن (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج محمدرضا گلزار شد.

سلفی پسر طلایی

با توجه به این که در عکس ها خود گلزار هم تگ شده است پس جای هیچ شکی وجود باقی نماند که گلزار ازدواج نموده است.

پسر عاقد (پارسا طلایی) هم با انتشار یک سلفی از خودش با گلزار اشاره نمود که باعث افتخار است که این مرنام را برگزار نموده است.

سفره عقد طلایی

دختر عاقد (پریسا طلایی) هم با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خودش و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مرنام رونمایی کرد.

سابقه آقای طلایی و خانواده گلزار

این اولین مرنام عقد خانواده گلزار نیست که در دفتر ازدواج طلایی برگزار شده است، آقای طلایی در شهریور 1398 هم مرنام عقد برادر محمدرضا گلزار را برگزار نموده بود.

بازیگری آقای طلایی

عاقد در میان اهالی سینما و تلویزیون هم چهره شناخته شده ای است و آقای طلایی در بسیاری از فیلم و سریال ها هم هم خودش به عنوان عاقد حضور داشته است و هم از دفتر کارش به عنوان لوکیشن استفاده شده است.

آقای طلایی (عاقد) در صحنه ای از سریال پدر

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

به "پرونده ازدواج طلایی محمدرضا گلزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ازدواج طلایی محمدرضا گلزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید