معرفی 10 ابزار و کیت تمیزکننده گجت و وسایل کامپیوتری10 ابزار و کیت تمیز کننده گجت و وسایل کامپیوتری

به گزارش پیوند تجارت، در این مطلب به معرفی 10 ابزار و کیت تمیزکننده گجت و وسایل کامپیوتری می پردازیم که می توانید با استفاده از آن ها، بدون نگرانی لوازم کامپیوتری خود را تمیز کنید.

معرفی 10 ابزار و کیت تمیزکننده گجت و وسایل کامپیوتری10 ابزار و کیت تمیز کننده گجت و وسایل کامپیوتری

10 ابزار و کیت تمیز نماینده گجت و وسایل کامپیوتری

1. کیت تمیزنماینده وسایل کامپیوتری مدل A88

نخستین تمیزنماینده وسایل کامپیوتری این فهرست، محصولی است هفت کاره که قادر است طیف وسیعی از لوازم دیجیتالی شما را تمیز کند. از جمله این موارد می توان به ایرپادز، گوشی موبایل، صفحه کلید، لپ تاپ و… اشاره نمود که تمیز کردن آن ها با ابزاری غیر از کیت تمیزنماینده حرفه ای نظیر A88، نتیجه مطلوبی را در پی نخواهد داشت. این پکیج ارزان شامل تمیزنماینده سه کاره ایرپادز، گیره درآوردن کلیدهای صفحه کلید و براش تمیزنماینده صفحه کلید، مخزن اسپری و… است که می توانید مخزن را با مواد تمیزنماینده نظیر الکل پر کنید. این محصول مقدار بسیار کوچکی هم دارد و به سادگی می توانید آن را در هر شرایطی با خود به همراه داشته باشید که این موضوع برای کسانی که دائما از لپ تاپ استفاده می نمایند بسیار حائز اهمیت است.

2. کیت تمیزنماینده وسایل کامپیوتری مدل Multi Cleaning Kit

اگر در پی خرید کیت تمیزنماینده وسایل کامپیوتری با قیمت ارزان تر هستید، Multi Cleaning Kit را به شما پیشنهاد می کنیم. محصولی که امکان تمیز کردن نمایشگر را ندارد و از مخزن قابل پر شدن هم بهره نمی برد؛ در عوض فقط امکان تمیزکردن صفحه کلید و ایرپادز را به شما می دهد. به لطف یک گیره که درون بسته بندی وجود دارد، شما می توانید کلیدهای صفحه کلید را از آن خارج نموده و با براش مخصوص و نسبتا بزرگ، گرد و غبار، پرز و… را از لابلای کلیدها خارج کنید. جنس این فرچه از نایلون است تا بدین ترتیب هیچ آسیبی به صفحه کلید اعم از خط و خش وارد نگردد. بعلاوه به همراه این کیت، یک قلم هم عرضه شده که با استفاده از آن می توانید ایرپادز یا کیس آن را تمیز کنید. این قلم دو طرفه است؛ یک طرف آن برای تمیز کردن کیس و دیگری برای تمیز کردن گوشی های ایرپادز.

3. اسپری خشک ناهید مدل Tuner کد 600 - حجم 300 میلی لیتر

به آن دسته از افرادی که با بردهای حساس الکترونیکی مثل قطعات داخل کیس کامپیوتر سر و کار ندارند و در پی محصولی هستند که بتواند سوییچ ها، رله های برق، چربی های ناشی از لحیم کاری، تمیز کردن کلیدهای تلفن، هدهای مغناطیسی، سنسورها و مواردی از این دست را تمیز نمایند، اسپری ناهید توصیه می گردد. محصولی که با استفاده از آن حتی می توانید آنالوگ دسته پلی استیشن یا ایکس باکس را هم تمیز کنید. اسپری خشک ناهید یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ابزار تمیزنماینده قطعات دیجیتالی محسوب می گردد. توجه داشته باشید این اسپری برای تمیز کردن بردهای بسیار حساس الکترونیکی ساخته نشده است.

4. تمیزنماینده هدفون و هندزفری مدل Calco

اگر در پی یک تمیزنماینده تکی برای تمیز کردن هدفون و کیس هدفون بی سیم خود هستید، پیشنهاد می کنیم به جای پرداخت هزینه برای خرید یک کیت تمیزنماینده، فقط Calco را بخرید. محصولی دوطرفه که با یک طرف آن می توانید کیس شارژر و با یک سر دیگر، سری هدفون را تمیز کنید. از آن جایی که هدفون به علت قرارگیری درون گوش، به سرعت کثیف می گردد، وجود ابزاری این چنینی برای تمیز کردن آن خیالتان را از بابت تمیزی هدفون و طول عمر بالای آن آسوده خواهد نمود.

5. کیت تمیزنماینده وسایل کامپیوتری اسپلوژی مدل SCL480

کیت تمیزنماینده اسپلوژی، یک اسپری تمیزنماینده با حجم 10 میلی لیتر درون خود دارد که با استفاده از آن می توانید صفحه نمایش لپ تاپ، مانیتور، کنسول های بازی همراه، گوشی های هوشمند، تبلت و حتی قطعات الکترونیکی درون کیس کامپیوتر را هم تمیز کنید. درون این اسپری از الکل یا آمونیاک استفاده نشده و به راحتی می توانید اثر انگشت و لکه ها را از روی نمایشگرها محو کنید. این کیت به همراه خود یک دستمال حوله ای مرغوب هم دارد که با استفاده از آن می توانید بدون ایجاد خط و خش، نمایشگر دستگاه تان را تمیز کنید. از جمله قابلیت های مجذوب کننده این کیت، قلم موی تعبیه شده در طرف دیگر پایه آن است که به شما این اجازه را می دهد با دقت بیشتری، گرد و خاک را از روی صفحه نمایش قطعات الکترونیکی پاک کنید.

6. اسپری تمیزنماینده LCD و LED هایدروسیف مدل HSMC60 حجم 250 میلی لیتر

تمیزنماینده هایدروسیف از آن جایی که بدون هیچ چیز اضافه ای درون بسته بندی برایتان ارسال می گردد، قیمت بسیار مناسبی دارد. از این اسپری می توانید برای تمیز کردن نمایشگر دستگاه های دیجیتالی نظیر گوشی هوشمند، تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، کتاب خوان و… بهره ببرید. فقط توجه داشته باشید از یک حوله نرم برای کشیدن روی صفحه نمایش این دستگاه ها بهره ببرید تا از ایجاد خط و خش روی آن ها جلوگیری گردد.

7. اسپری تمیز نماینده ال سی دی و ال ای دی ولف استار کد WSlc حجم 200 میلی لیتر

یک اسپری محبوب و پرفروش دیگر، اسپری تمیز نماینده LCD و LED ولف استار کد WSlc است. محصولی که فاقد الکل بوده و برای تمیز کردن سطوحی نظیر نمایشگر تلویزیون، گوشی، تبلت، لپ تاپ و… بسیار مناسب است و هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی نماید. این اسپری کمی کف می نماید تا بتواند چربی، آلودگی و هر چیز دیگری را از روی نمایشگر دستگاه شما بزداید. بعلاوه ماندگاری بالایی هم دارد و اجازه نمی دهد نمایشگر خیلی زود کثیف گردد.

8. دستمال تمیزنماینده ال سی دی مدل mo20 بسته 10 عددی

اگر در پی دستمال تمیزنماینده لوازم الکترونیکی هستید، mo20 را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول در یک بسته 10 عددی به دست شما می رسد و آنقدر نرم و لطیف است که کوچک ترین آسیبی به صفحه نمایش دستگاه شما وارد نمی نماید. بعد از خرید دو اسپری بالا که بدون دستمال عرضه می شوند، خرید این محصول پیشنهاد می گردد چرا که در کنار یکدیگر می توانند نمایشگر دستگاه های الکترونیکی شما را مثل روز اول تمیز نمایند. توجه داشته باشید از این دستمال برای تمیز کردن لنز دوربین هم استفاده می گردد. از جمله امکانات این محصول می توان به خاصیت ضد باکتری، جذب بالا، قابل شست و شوربودن و جنس نانو اشاره نمود.

9. کیت تمیز نماینده مدل TM-SC4

یکی از برترین کیت های تمیزنماینده لوازم الکترونیکی، کیت تمیز نماینده مدل TM-SC4 است. محصولی که درون بسته بندی آن یک عدد دستمال پارچه ای میکروفایبر، یک عدد کاردک هواگیری، یک عدد پد الکلی و یک ورقه سه تایی جذب گرد و غبار دیده می گردد که با استفاده از آن می توانید به راحتی صفحه نمایش دستگاه خود را تمیز کنید. وجود کاردک چند بار مصرف به شما این اجازه را می دهد تا قبل از تمیز کردن نمایشگر، ابتدا گرد و غبار را به خوبی از روی صفحه بزدایید و سپس با استفاده از دستمال آن ها را تمیز کنید. بعلاوه برای تعویض گلس گوشی هم می توانید از این کیت تمیزنماینده استفاده و تجربه مجذوب کنندهی از انجام این کار در خانه داشته باشید.

10. کیت تمیزنماینده سنسور دوربین فول فریم کی اند اف K&F Cleaning Kit

در نهایت می رسیم به کیت تمیزنماینده سنسور دوربین. برای آن دسته از افرادی که از دوربین عکاسی فول فریم بهره می برند، این محصول فوق العاده ضروری و کاربردی خواهد بود. دوربین های دیجیتال کیفیت عکاسی بسیار بالایی دارند ولی اگر لنز آن ها به خاطر گرد و غبار، چربی یا هر چیز دیگری آلوده گردد، کیفیت تصاویر ثبت شده با آن ها افت می نماید. از طرفی تمیز کردن آن ها با هر وسیله ای هم ممکن نخواهد بود. اما نگران نباشید. به لطف کیت تمیز نماینده سنسور دوربین فول فریم کی اند اف K&F Cleaning Kit، لنز دوربین شما بدون اینکه خط و خش بردارد، به سادگی تمیز خواهد شد. این محصول 24 میلی متری بوده و از سری با روکش میکروفایبر بهره می برد تا تمیزنمایندگی صددرصدی را برای سنسور دوربین شما به ارمغان بیاورد.

تمیزنماینده وسایل کامپیوتری؛ سخن پایانی

تمیز کردن قطعات کامپیوتری یا گجت های دیجیتال کار بسیار ضروری و البته حساسی است که نمی توان با استفاده از هر ابزاری انجامش داد. برای مثال نمی توانید با یک دستمال یا مسواک قدیمی، به تمیز کردن قطعات کامپیوتری، صفحه کلید، بادز و… بپردازید. برای این منظور ابزار و کیت های تمیزنماینده مخصوصی طراحی شده که در این مطلب 10 کیت تمیزنماینده وسایل کامپیوتری محبوب و پرفروش را به شما معرفی کردیم. محصولاتی که با استفاده از آن ها می توانید لوازم دیجیتالی خود را به برترین شکل ممکن تمیز نموده و نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن ها نداشته باشید. در صورت تمایل به خرید لوازم تمیزنماینده دیگر می توانید با کلیک روی لینک زیر به صفحه پرفروش ترین کیت های تمیزنماینده لوازم کامپیوتری در پیوند تجارت راهنمایی شوید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 10 ابزار و کیت تمیزکننده گجت و وسایل کامپیوتری10 ابزار و کیت تمیز کننده گجت و وسایل کامپیوتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 ابزار و کیت تمیزکننده گجت و وسایل کامپیوتری10 ابزار و کیت تمیز کننده گجت و وسایل کامپیوتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید