سوپراسپرت تازه استون مارتین والهالا با پیشرانه هیبرید معرفی گردید

به گزارش پیوند تجارت، استون مارتین والهالا یک سوپر اسپرت قدرتمند و مجهز به پیشرانه هیبریدی است. این محصول کمپانی بریتانیایی با قدرت 900 اسب بخار، سرعت گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 2.5 ثانیه خواهد داشت.

سوپراسپرت تازه استون مارتین والهالا با پیشرانه هیبرید معرفی گردید

پیوند تجارت - حدود 2 سال و نیم از رونمایی نسخه پیش فراوری والهالا می گذرد. مدل نهایی، از نظر قیمت و توانایی فنی، پایین تر از ابرخودرو والکری خواهد بود و البته، فراتر از سوپراسپرت هایی مثل ونتیج عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی

والهالا مجهز به پیشرانه توئین توربوشارژ 4 لیتر V8 در عقب است. این محصول، دو موتور برقی 200 اسب بخار روی محور جلو و عقب دارد تا مجموعا، 937 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

سرعت گیرِی صفر تا صد کیلومتر بر ساعت والهالا، 2.5 ثانیه و نهایت سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است. مهندسان استون مارتین کوشش می نمایند، والهالا رکورد نوربرگ رینگ که هم اکنون در اختیار مرسدس AMG و پورشه 911GT2 RS است را به اندازه قابل توجه 13 ثانیه بهبود دهد.

خروجی اگزوز استون مارتین والهالا

شرکت سازنده مارتین ادعا می نماید، پیشرانه نصب شده روی والهالا به وسیله استون مارتین ساخته شده؛ اما از مشخصات موجود می توان نتیجه گرفت که این نمونه هم، نسخه ای تغییریافته از فراوریات مرسدس AMG است که هم اکنون روی AMG GT وجود دارد.

استون مارتین والهالا قوی ترین سوپراسپرت تاریخ این کمپانی است

بسیاری از تجهیزات موجود در والهالا، برای اولین بار روی محصولی از آستون مارتین ارائه می گردد. پیشرانه تا 7200 دوربردقیقه کارایی دارد و همراه جعبه دنده 8 سرعته دوال کلاچ، قوی ترین سوپراسپرت فراوری انبوه در تاریخ استون مارتین خواهد بود.

والهالا قوی ترین سوپراسپرت استون مارتین است.

دیفرانسیل لغزش محدود روی محور عقب، الترونیکی است و حتی دنده عقب، با تکیه بر موتور برقی عمل می نماید. مجموع فناوری های استفاده شده در والهالا، وزن خالص این سوپراسپرت را به رقم تحسین برانگیز 1550 کیلوگرم می رساند.

والهالا در حالت تمام برقی، کارایی چندانی ندارد و فقط 15 کیلومتر حرکت می نماید. اما توانایی رسیدن به سرعت 130 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی استون مارتین والهالا منتشر نشده است. این محصول در کلاس سوپراسپرت های بالارده، رقیب فراری SF90 خواهد بود. به همین علت، می توان قیمتی در حدود 500 هزار دلار را برای والهالا منطقی دانست.

از سویی دیگر، برخی منابع خبری قیمت محصول نو استون مارتین را حدود یک میلیون تا 1.3 میلیون دلار تخمین می زنند که با توجه به ارزش خرید رقبا، عجیب به نظر می رسد.

روف اسکوپ والهالا

منبع: زومیت

منبع: بیت ران

به "سوپراسپرت تازه استون مارتین والهالا با پیشرانه هیبرید معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپراسپرت تازه استون مارتین والهالا با پیشرانه هیبرید معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید