خبر خوب دولت برای مردم ؛ این هفته منتظر باشید

به گزارش پیوند تجارت، وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 اردیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

خبر خوب دولت برای مردم ؛ این هفته منتظر باشید

به گزارش پیوند تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان گفت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و بعلاوه احتیاج صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای فراوری را تامین کنیم که رکوردهای افزایش فراوری صنایعی نظیر فولاد و سیمان و بعلاوه فراوری محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می نماید.

وزیر نیرو در بیان برنامه ریزی وزارت نیرو برای تابستان سال 1402 گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال 1401، برنامه ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال 1402 رقم خورد و این بار در 140 اقدام اساسی در دستورکار نهاده شد، تا به نقطه مطلوب تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

وزیر نیرو ادامه داد: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که امید است در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوب دولت برای مردم ؛ این هفته منتظر باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب دولت برای مردم ؛ این هفته منتظر باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید