تصمیم عجیب برای تعداد تماشاگران دربی ، سکوها به نفع پرسپولیس تقسیم می گردد؟

به گزارش پیوند تجارت، منصور قنبرزاده در مورد ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی دربی گفت: استادیوم آزادی به هر شکل مشکلاتی دارد که ظرفیت کاملش استفاده نخواهد شد.

تصمیم عجیب برای تعداد تماشاگران دربی ، سکوها به نفع پرسپولیس تقسیم می گردد؟

به گزارش پیوند تجارت در حالی که شش روز تا شهرآورد مرکز باقی مانده، امروز نهادهای مسئول برگزاری بازی، در جلسه ای مهم تصمیماتی را در خصوص این ملاقات گرفتند.

منصور قنبرزاده در خصوص ظرفیت استادیوم آزادی برای این بازی گفت: استادیوم آزادی به هر شکل مشکلاتی دارد که ظرفیت کاملش استفاده نخواهد شد و این هم در اختیارات فدراسیون نیست. چیزی که مجوز دادند، 15 هزار نفر برای بلیت فروشی مجوز دادند.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز که تصمیم گیری شد، 15 هزار نفر اجازه دادند و بر اساس گزارش مسئولان فنی با توجه به بازسازی استادیوم و به تشخیص مسائل ایمنی استادیوم بود.

او در خصوص احتمال افزایش ظرفیت پاسخ داد: خیر. به ما کلا 15 هزار نفر تا امروز مجوز دادند و اگر تغییراتی اعمال گردد، اطلاع رسانی می گردد اما چیزی که مجوز دادند همان 15 هزار نفر است.

به این ترتیب از مقدار 78400 صندلی استادیوم آزادی، بیش از 63 هزار صندلی خالی خواهد ماند.

نایب رئیس فدراسیون راجع به تقسیم بندی استادیوم شرح داد: میزبان پرسپولیس است و قاعدتاً شرایط میزبانی باید رعایت گردد. اما این موضوع را خیلی مطمئن نیستم با توجه به اینکه هر دو تیم در مرکز هستند، این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

البته او لحظاتی بعد این حرف خود را پس گرفت و گفت احتمالا تقسیم بندی 50-50 خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم عجیب برای تعداد تماشاگران دربی ، سکوها به نفع پرسپولیس تقسیم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب برای تعداد تماشاگران دربی ، سکوها به نفع پرسپولیس تقسیم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید