تماس شخصی نکونام برای جذب مارکوپولوی فوتبال ایران ، ستاره ملی پوش در آغوش جواد آرام می گیرد یا یحیی؟

به گزارش پیوند تجارت، هافبک تیم ملی ایران گزینه اول دو تیم استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده است.

تماس شخصی نکونام برای جذب مارکوپولوی فوتبال ایران ، ستاره ملی پوش در آغوش جواد آرام می گیرد یا یحیی؟

به گزارش پیوند تجارت از طرف باشگاه استقلال اعلام شده شخص جواد نکونام مسئول نقل وانتقالات آبی ها در تابستان سال جاری خواهد بود و همه بازیکنان از کانال سرمربی تیم جذب خواهند شد. به همین دلیل گفته می گردد یکی از نفراتی که خود جواد با او برای حضور در استقلال مذاکره نموده، سعید عزت اللهی است؛ هافبک دفاعی فیکس تیم ملی طی سال های اخیر که هرقدر جایگاهش آنجا ثابت و بی گزند است، در رده باشگاهی اصلا تجارب موفقی را پشت سر نگذاشته است. عزت اللهی 26 ساله تا به امروز تیم های زیادی عوض نموده که برخی از آنها واقعا عجیب و غریب بوده اند. او زمانی که خیلی جوان تر بود، به عضویت تیم سوم اتلتیکو مادرید عایدی و خیلی ها در موردش گفتند که با پیشرفت تدریجی ممکن است پیراهن تیم اول این باشگاه را هم بپوشد.

با این حال، شرایط برای این بازیکن طور دیگری پیش رفت. عزت اللهی در روسیه برای تیم هایی مثل روستوف، آنژی ماخاچ قلعه و آمکار پروم توپ زد، 2دوره حضور ناموفق قرضی در ردینگ انگلستان و یوپن بلژیک داشت، یک دوره هم به همین شکل برای الغرافه قطر بازی کرد. عزت اللهی پیش و پس از بازی با الغرافه در تیم وایله دانمارک عضویت داشت و هنوز هم برای همین تیم در دسته دوم لیگ این کشور توپ می زند. حالا اما بحث حضور این بازیکن در استقلال و البته پرسپولیس مطرح شده؛ جایی که شاید بالاخره باعث آرام گرفتن مارکوپولو گردد و عزت اللهی را در رده باشگاهی هم توی چشم بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تماس شخصی نکونام برای جذب مارکوپولوی فوتبال ایران ، ستاره ملی پوش در آغوش جواد آرام می گیرد یا یحیی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس شخصی نکونام برای جذب مارکوپولوی فوتبال ایران ، ستاره ملی پوش در آغوش جواد آرام می گیرد یا یحیی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید