BAC X3؛ محصول تازه خودروسازان بم اردیبهشت وارد بازار می گردد

به گزارش پیوند تجارت، آیدین خوردوستان، مدیر عامل خودروسازان بم با اشاره به فراوری و عرضه محصول نو این مجموعه اظهار کرد: این محصول نو خودرو X3 پرو است که در بهمن ماه فراوری آزمایشی آن آغاز می گردد و طبق برنامه ریزی به عمل آمده فراوری انبوه این خودرو از ابتدای سال 1402 محقق خواهد شد.

BAC X3؛ محصول تازه خودروسازان بم اردیبهشت وارد بازار می گردد

BAC X3 محصول نو خودروسازان بم در بهمن فراوری و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می گردد.

آیدین خوردوستان، مدیر عامل خودروسازان بم با اشاره به فراوری و عرضه محصول نو این مجموعه اظهار کرد: این محصول نو خودرو X3 پرو است که در بهمن ماه فراوری آزمایشی آن آغاز می گردد و طبق برنامه ریزی به عمل آمده فراوری انبوه این خودرو از ابتدای سال 1402 محقق خواهد شد.

وی درباره این محصول افزود: X3 یک کراس اوور کامپکت به شمار میرود و باتوجه به مقدار تقاضا در این سگمنت می تواند هواداران بسیاری داشته باشد. X3 پرو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید و نسخه فراوریی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

BAC X3 خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو، سیستم مالتی مدیا 8 اینچ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده از خودرو به نظر می رسد، برند میپل زیر مجموعه جیلی و این خودرو در اصل محصول X3 pro جیلی است و در بازار ایران و چین رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به شمار میرود.

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم این خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: روزنامه هفت صبح

منبع: فرادید

به "BAC X3؛ محصول تازه خودروسازان بم اردیبهشت وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BAC X3؛ محصول تازه خودروسازان بم اردیبهشت وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید