گپ و گفت با کاردرست ها منتشر شد

به گزارش پیوند تجارت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب گپ و گفت با کاردرست ها با ترجمه هنگامه ناهید به تازگی در نشر شورآفرین منتشر شده است. این کتاب مجموعه گفت وگوهایی است که با 9 هنرمند مشهور و حرفه ای هالیوودی جمع شده است. ریچارد برتون، جک لمون، جک نیکلسون، داستین هافمن، مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دنیرو، پل نیومن، رابرت ردفورد اسامی بازیگران گفت وگو شده است.

گپ و گفت با کاردرست ها منتشر شد

انتخاب این بازیگران بر اساس تاثیرگذاری شان بر صنعت سینما و مخاطبان آن بوده و شامل دید عمیق آن ها به حرفه و زندگی و پیرامون شان است و جدا از جذابیت کلی کتاب و خاطره بازی با فیلم ها و برانگیختن حس نوستالژی در فیلم بازان، می تواند برای هر هنرجو یا علاقه مند به بازیگری، چون مسترکلاسی درجه یک، عمل کند.

از جذابیت های بصری این کتاب، لیست آن است. در لیست به جای نام هر هنرمند و صفحه ای که گفت وگو شروع می گردد، امضای این 9 هنرمند در کنار شماره صفحات قرار گرفته است.

هنگامه ناهید درباره این کتاب گفته است:

زمانی که تصمیم گرفتم تا لیستی از بازیگران مردی را که کاردرست می دانم انتخاب کنم، کار سختی پیش رو نداشتم. البته که آل پاچینو را بهترین بازیگر تاریخ می دانم و به خوبی می دانم که هواداران مارلون براندو و رابرت دنیرو سرسختانه در برابر این موضعم خواهند ایستاد و چه بسا شماتتم نیز خواهند کرد؛ اما با این حال، این را هم می دانم که اگر قرار باشد مخالفانم لیستی از کاردرست ها ارائه نمایند، بی شک نام این سه اعجوبه بازیگری در آن خواهد درخشید.

پس سر پیکوی پلیس، تا ابد پدرخوانده و گاو خشمگین رینگ بوکس را کنار گذاشتم و به چند نفر دیگر اندیشیدم.

آن ها که بودند؟ ریچارد برتون، تاریخ دانی که آواز می خواند: چه کسی از ویرجینا وولف می ترسد؛ جک لمون، کارمند عاشق و ساده دل آپارتمان؛ جک نیکلسون، کهنه سرباز بخت برگشته دیوانه از قفس پرید، داستین هافمن که در کابوی نیمه شب می خواهد در خیابان راه برود؛ پل نیومن، آن بیلیاردباز قهار و رابرت ردفورد، مامور پاک دست سه روز کندور، و دیگر تمام؛ چرا که این است لیستی از همواره کاردرست ها.

کتاب گپ و گفت با کاردرست ها به قلم هنگامه ناهید گردآوری شده و به همت نشر شورآفرین به قیمت 140.000 تومان در 418 صفحه منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "گپ و گفت با کاردرست ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گپ و گفت با کاردرست ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید