واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور روی نیمکت ایران؛ این اتفاق باعث خوشحالی ام می گردد

به گزارش پیوند تجارت، سرمربی تیم تراکتور نسبت به اخباری که در مورد حضورش در تیم ملی ایران مطرح شده واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور روی نیمکت ایران؛ این اتفاق باعث خوشحالی ام می گردد

به گزارش پیوند تجارت پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری پیش از ملاقات با فولاد گفت: نوع بازی مان شفاف است. همان سبک از بازی را بدون توجه به حریف را ارائه می دهیم و فولاد تیم خوبی است. مربی خوب و برترین های لیگ در نقل وانتقالات به این تیم پیوستند و قطعا بازی خیلی خوبی را دیدن خواهیم کرد. بازی سختی را در پیش داریم.

وی ادامه داد: همواره جنگ میانه میدان وجود دارد و می خواهیم بازی در زمین فولاد دنبال گردد. به نظرم سبک بازی فولاد این است که خیلی خوب وسط جمع می شوند و سریع ضد حمله می زنند. ما هم نوع بازی خودمان را خواهیم داشت که اجازه ندهیم تیم حریف روی دروازه مان موقعیت ایجاد کند.

برای تبدیل شدن به تیم بزرگ، باید مانند تیم کوچک بودیم

سرمربی تراکتور درباره بازی تیمش گفت: ما ایده واضحی داریم و به بازیکنان گفتم برای اینکه به تیم بزرگی تبدیل شویم باید مثل یک تیم کوچک بدویم، بازیکنان می دانند که باید در هر پستی که هستند تمام کوشش شان را انجام دهند. معتقدم تیم مان بدون توپ هم خوب کار می نماید و با فشار از بالا و جای گیری خوب در دفاع هم با توپ و هم بدون توپ خوب عمل می کنیم.

مربیان بسیاری در ایران هستند که می توانند تیم ملی را راهنمایی نمایند

وی در رابطه با خبر نشریه اسپانیایی مبنی بر اینکه او یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی به شمار میرود، مطرح کرد: این اتفاق خوشحالم می نماید که با توجه به زمان زمان کمی که در ایران حضور داشته ام شایعه حضورم در نیمکت تیم ملی ایجاد شده است. با گذشت زمان متوجه شده ام تمرکزمان را از دست ندهیم. بعلاوه معتقدم در حال حاضر مربیان بسیاری در فوتبال ایران وجود دارند که شایسته حضور در نیمکت تیم ملی برسند.

خمز در رابطه عملکرد باشگاه تراکتور در پنجره نقل وانتقالات نیم فصل متذکر شد: باشگاه تمام کوشش اش را کرد اما در این امر خیلی پیروز نبود، چرا که بازیکنان نخواستند به تراکتور بیایند یا اینکه بازیکن مورد نظرمان نبودند.

سرمربی تراکتور در رابطه با حضور 30 درصدی دیدنگران در استادیوم برای بازی با فولاد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه شاهد حضور طرفداران تراکتور خواهیم بود. معتقدم فوتبال بدون دیدنگر فوتبال نیست و امیدوارم در طی هفته های آینده شاهد حضور 100 درصدی دیدنگران باشیم.

وی در رابطه با اینکه آیا ممکن است با سهمیه آزاد فیفا بازیکنی جذب گردد توضیح داد: اگر بازیکنی باشد که بتواند به تیم یاری کند حتما جذب خواهد شد. هرچند به نظرم جذب بازیکنان در این مقطع دشوارتر از پنجره نقل وانتقالات ابتدای فصل است.

خمز در رابطه با فسخ قرارداد کاوه رضایی مطرح کرد: رضایی از تیم حدا شد و گذشته تراکتور به شمار میرود و نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم.

وی اذعان کرد: در فوتبال عشق و نفرت نزدیک همدیگر هستند و بسته به نتایج، یک نفر را دوست خواهند داشت یا از او متنفر خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور روی نیمکت ایران؛ این اتفاق باعث خوشحالی ام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی اسپانیایی به حضور روی نیمکت ایران؛ این اتفاق باعث خوشحالی ام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید