وان پلاس 9RT با مشخصات مشابه پرچم داران در پاییز رونمایی می گردد

به گزارش پیوند تجارت، وان پلاس چند روز قبل تیزری از گوشی تازهی از سری وان پلاس 9T منتشر کرد که خبرهای پیشین مبنی بر معرفی نشدن پرچم دار تازه در نیمه دوم سال به وسیله این کمپانی را نقض می کرد. به تازگی گزارش دیگری هم منتشر شده است که از آماده شدن کمپانی چینی برای معرفی محصول تازهی با نام وان پلاس 9RT در ادامه سال حکایت دارد.

وان پلاس 9RT با مشخصات مشابه پرچم داران در پاییز رونمایی می گردد

به نظر می رسد این دستگاه که با نام رمز Martini در حال توسعه است، قرار است جانشین وان پلاس 9R باشد که مدتی قبل به اسم نسخه مقرون به صرفه قیمت پرچم داران وان پلاس 9 و 9 پرو عرضه شد.

طبق اطلاعات فاش شده، وان پلاس 9RT به چیپ اسنپ دراگون 870 مجهز خواهد بود که سخت افزاری برای پرچم داران مالی محسوب می گردد و می توان آن را بین اسنپ دراگون 865 پلاس و اسنپ دراگون 888 در نظر گرفت. این چیپ در فراوری وان پلاس 9R هم استفاده شد.

وان پلاس 9RT علاوه بر چیپست یکسان، برخی ویژگی های سخت افزاری دیگر را هم از وان پلاس 9R به ارث برده است که از جمله آن ها می توان به نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی اشاره نمود.

در زمان معرفی وان پلاس 9R شاهد بودیم که این گوشی در بخش دوربین در رده ی پایین تری از پرچم داران وان پلاس 9 و 9 پرو قرار می گیرد. چینی ها وان پلاس 9 را به یک ماژول چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و لنز مونوکروم 2 مگاپیکسلی مجهز نموده اند.

گفته می گردد وان پلاس 9RT از سنسور IMX766 سونی که 50 مگاپیکسلی است بهره خواهد گرفت که در سری وان پلاس 9 هم حضور داشت. اما مانند وان پلاس نورد 2، این سنسور 50 مگاپیکسلی قرار است نقش سنسور اصلی را در ماژول دوربین 9RT ایفا نماید.

بنابراین، می توان گفت وان پلاس 9RT نسبت به وان پلاس 9R از چیپست و دوربین بهتری برخوردار خواهد بود. به علاوه، می توانیم امیدوار باشیم که یکی از برترین میان رده های اندرویدی سال جاری را ببینیم.

بهره مندی از OxygenOS 12

در قسمت دیگری از گزارش منتشر شده به این موضوع پرداخته شده که 9RT به صورت پیش فرض از OxygenOS 12 استفاده می نماید که بر پایه اندروید 12 پیشرفته است.

شاید اطلاع داشته باشید که OxygenOS وان پلاس و ColorOS اوپو با یکدیگر ادغام شده اند. در OxygenOS 12 کاربران به ویژگی هایی از ColorOS دسترسی خواهند داشت که از جمله آن ها می توان به چیزهایی مانند پنجره های شناور، فروشگاه تم، صفحه تنظیمات بازطراحی شده و بعلاوه ویژگی های متمرکز بر حریم خصوصی مانند دسترسی اپ ها به کلیپ بورد و قابلیت Private Safe برای نگهداری اسناد حساس اشاره نمود.

البته ویژگی های محبوب OxygenOS مانند Work-Life Balance، حالت Zen و Shelf همچنان در این نسخه هم حضور دارند و اعلام شده وان پلاس قصد ندارد زبان طراحی متریال یو (Material You) را که گوگل در اندورید 12 استفاده نموده است در طراحی رابط خود به کار بگیرد.

کاربران فعلی وان پلاس که در انتظار دریافت OxygenOS 12 هستند، احتمالا تا خاتمه این ماه به صورت محدود به نسخه بتای آن دسترسی خواهند داشت و در ماه بعدی این نسخه بتا به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

قیمت و زمان معرفی

با توجه به آنچه اعلام شده است، وان پلاس 9RT در ماه اکتبر (مهر-آبان) معرفی خواهد شد که در ابتدا فروش آن به چند بازار، با اولویت چین و هند، محدود خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه وان پلاس 9R با قیمت تقریبی 550 دلار در هند فروخته شد، انتظار می رود این گوشی قیمتی در همین حوالی یا بیشتر داشته باشد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 9RT با مشخصات مشابه پرچم داران در پاییز رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 9RT با مشخصات مشابه پرچم داران در پاییز رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید