معرفی هتل 4 ستاره پرزیدنت در کیپ تاون

به گزارش پیوند تجارت، هتل پرزیدنت کیپ تاون President Hotel

این اقامتگاه تنها، 2 دقیقه پیاده روی تا ساحل و یک استخر طولانی دارد. هتل پرزیدنت کیپ تاون President Hotel در منطقه خلیج بنتری کیپ تاون واقع شده است و هنوز هم حرفه ای است. در این هتل 4 ستاره یک کافه بر روی تراس است که چشم اندازی وسیع از کوه لیونز هد و اقیانوس اطلس دارد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های کیپ تاون در آفریقای جنوبی را آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پرزیدنت کیپ تاون را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره پرزیدنت در کیپ تاون

خدمات رفاهی هتل پرزیدنت کیپ تاون

اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها و در فضای عمومی هتل در اختیار شما قرار می گیرد و اگر ماشین شخصی دارید پارکینگ در خود هتل بدون احتیاج به رزرو قرار گرفته است. می توانید ماشین خود را در پارکینگ دارای نگهبان یا پارکینگ گاراژی پارک کنید. ترانسفر فرودگاهی هر دو با پرداخت هزینه جداگانه در دسترس است و رفت و آمد به هتل را بریا شما مهمانان راحت می نماید.

اگر با خانواده به کیپ تاون سفر میکنید، از امکانات اتاق های خانوادگی مانند خشکشویی و استخر به صورت رایگان، به علاوه خدمات نگهداری از بچه ها با پرداخت مجزا بهره مند خواهید شد.

باربر، آسانسور، تبدیل ارز، صندوق امانات، و انبار چمدان رفاه بیشتری را برایتان به همراه می آورد. ورود به هتل پرزیدنت کیپ تاون، از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

تهویه مطبوع، فروشگاه در هتل،مغازه هایی برای خرید سوغاتی، فضایی مختص افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری، روزنامه، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر و خدمات اتاق از دیگر امکانات این اقامتگاه 6 طبقه است. برای استفاده از خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید اگرچه نظافت روزانه اتاق ها همچنان رایگان می باشد.

5 اتاق جلسات و کنفرانس و مرکز تجاری به همراه فکس و فتوکپی یا خدمات عروسی با هزینه جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کارکنان هتل به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. خدمات پذیرش نیز شامل موارد زیر است:

  • میز پذیرش به صورت شبانه روزی
  • نگهبانی
  • انبار چمدان
  • تبدیل ارز
  • میز راهنمای گردشگری

امکانات تفریحی هتل پرزیدنت کیپ تاون

استخر شنایی در فضای باز و مختص همه فصول در دسترس شما خواهد بود. مرکز تناسب اندام برای ورزش و نرمش های روزانه امکانات مناسبی دارد و مرکز سلامت و حمام آبگرم اگر چه احتیاج به پرداخت هزینه دارد اما با امکاناتی که ارائه می دهد ارزش امتحان کردن را دارد.

آرایشگاه هتل تمام خدماتی بهداشتی آرایشی از کوتاهی مو گرفته تا تمیز کردن ناخن ها و مانیکور را انجام می دهد. بلیط اتوبوس های هاپ آن- هاپ آف در میز پذیرش فروخته می گردد در بیرون هتل یک ایستگاه برای سوار شدن به اتوبوس ها قرار گرفته است تا احتیاجی به پیاده روی بیشتر نداشته باشید. ساحل در فاصله 100 متری هتل است و می توانید دوچرخه کرایه کنید یا به زمین های بازی گلف بروید.

رستوران هتل:

صبحانه به شکل بوفه در دسترس است و هر صبح بین ساعت 6:30 تا 10:30 سرو می گردد. خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است و نهار بسته بندی شده هم می توانید سفارش دهید.

رستوران های آیلندز Islands Restaurants: این رستوران در کنار استخر واقع شده و دارای منویی برای بچه ها نیز است.

امکانات اتاق های هتل

349 اتاق هتل با تهویه مطبوع و دکوراسیونی با سبک مدرن است که همگی دارای یک تلویزیون صفحه تخت، تلفن، نیم کابینت، آشپزخانه با وسایلی چون دستگاه چای و قهوه ساز، یخچال و مایکروویو می باشد. در یخچال بطری آب معدنی رایگان گذاشته شده است و امکانات اتو همراه با میز اتو، میز مطالعه، صندوق اماناتی که لپ تاپ هم درون آن می توان گذاشت و وسایل آرایشی بهداشتی رایگان به همراه سشوار در حمام قرار داده شده است.

برای نوزادان، اگر گهواره بخواهید باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید و برای کودک 3 تا 12 سال، اگر از تخت های موجود درون اتاق ها استفاده گردد، هزینه اقامت رایگان است. برای رزرو اتاق در هتل پرزیدنت کیپ تاون، سری به قسمت رزرو هتل کیپ تاون در سایت پیوند تجارت بزنید.

انواع اتاق های هتل پرزیدنت کیپ تاون

  • آپارتمان یک خوابه: 30 مترمربع مساحت، نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق دوقلو یا استاندارد دابل: 20 مترمربع مساحت، نمایی رو به کوهستان و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دوقلو یا استاندارد دابل: 20 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • آپارتمان دو اتاق خوابه دولوکس: 89 مترمربع مساحت، نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • دوقلو استاندارد، دابل استاندارد و سینگل استاندارد: 26 مترمربع مساحت دارد.
  • آپارتمان 2 اتاق خوابه: 89 مترمربع مساحت، نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره کوئین دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کیپ تاون

اگر مایل به گشت و گذار در شهر هستید می توانید در تور اتوبوسی شرکت کنید یا سوار هلیکوپتر شوید و بر بالای کیپ پنینسولا به پرواز در آیید، یا با قایق به جزیره روبن بروید. در نزدیکی هتل مراکز خرید و کافه های بسیاری قرار گرفته است.

  • ساحل کوئین و ساحل ایستگاه مای سیتی کوئینز: 200 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این سواحل زیبا می رسید.
  • مرکز پیازا سنت جان: 1 کیلومتر است که با 14 دقیقه پیاده روی یا 4 دقیقه رانندگی به این مرکز خرید می رسید.
  • کوه لیونز هد: 1.6 کیلومتر است که با یک ساعت و 24 دقیقه پیاده روی یا 11 دقیقه رانندگی به این کوه و ابتدای جهت کوهپیمایی می رسید.
  • ساحل کلیفتون: 1.9 کیلومتر است که با 24 دقیقه پیاده روی یا 3 دقیقه رانندگی به این ساحل خواهید رسید.
  • تپه سیگنال: 2.2 کیلومتر است که با یک ساعت و 3 دقیقه پیاده روی یا 14 دقیقه رانندگی به این تپه خواهید رسید.
  • گالری کریستوفر مولر: 2.8 کیلومتر است که با یک ساعت و 20 دقیقه پیاده روی یا 14 دقیقه رانندگی به این گالری خواهید رسید. اگر اتوبوس شماره 108 را سوار شده و تا ایستگاه آخر می روید، سپس اتوبوس شماره 107 را سوار شوید تا در مدت 35 دقیقه به گالری برسید.
  • پارک شهری گرین پوینت: 2.9 کیلومتر است که با 40 دقیقه پیاده روی یا 8 دقیقه رانندگی به این پارک خواهید رسید. اگر اتوبوس شماره 108، 109 و 114 را سوار شوید، سپس با کمی پیاده روی در مدت 23 دقیقه به پارک خواهید رسید.
  • لانگ استریت: 3.3 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی یا با اتوبوس شماره 101 در مدت زمان 33 دقیقه، به این خیابان شلوغ می رسید.
  • کوهستان تیبل: 3.9 کیلومتر است که با 19 دقیقه رانندگی از هتل به این کوهستان زیبا می رسید.
  • وی اند ای واترفرانت: 4.5 کیلومتر است که با 11 دقیقه رانندگی یا با اتوبوس شماره 104 در مدت 30 دقیقه، از هتل به این بندر و مرکز خرید زیبا می رسید.
  • گروت کونستانتینا: 12.5 کیلومتر است که با 41 دقیقه رانندگی به آن می رسید. این محل دو رستوران، موزه و مزارع متعدد دارد.
  • مرکز خرید کانال واک: 12.5 کیلومتر است که با 51 دقیقه رانندگی به این فروشگاه می رسید.
  • موزه روبن آیلند: 13.7 کیلومتر است که طی این جهت 1 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد. باید ابتدا، تا بندر پیاده یا با تاکسی بروید و از آنجا سوار قایق شده و به سمت جزیره حرکت کنید.
  • کوهستان چمپمنز پیک: 19.1 کیلومتر است که با 45 دقیقه رانندگی به این کوهستان خواهید رسید و هیچ وسیله حمل و نقل عمومی به سمت این کوه و جاده زیبای رو به دریای آن وجود ندارد.
  • فرودگاه بین المللی کیپ تاون: 20.6 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، یک ساعت و 19 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پرزیدنت کیپ تاون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آفریقای جنوبی، 8001، کیپ تاون، بانتری بی، جاده 44 الکساندر

4 Alexander Rd, Bantry Bay, Cape Town, 8001, South Africa

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره پرزیدنت در کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره پرزیدنت در کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید