ماموگرافی تابا؛ آیا برترین مرکز رادیولوژی در ایران را می شناسید؟

به گزارش پیوند تجارت، یکی از روش های تصویربرداری که به صورت دقیق بافت پستان و نواحی اطراف آن را آنالیز می نماید، ماموگرافی است. همه ما می دانیم که سرطان سینه به عنوان رایج ترین بیماری در بین بانوان شناخته شده است.

ماموگرافی تابا؛ آیا برترین مرکز رادیولوژی در ایران را می شناسید؟

یکی از راه هایی که با یاری آن می توانید ریسک ابتلا به این بیماری را تا حد زیادی کاهش دهید، انجام معاینات و چکاپ پزشکی است. در ماموگرافی بافت پستان و زیر بغل مورد آنالیز قرار می گیرد و هرگونه توده مشکوک یا ناهنجاری به راحتی تشخیص داده می شوند.

اولین و مهم ترین نکته ای که برای انجام معاینات خود باید به آن توجه کنید، انتخاب مرکز مناسب با تجهیزات پیشرفته است. اگر شما هم برای انجام آزمایشات خود در پی مطمئن ترین مرکز می شد، برترین انتخاب مرکز تصویربرداری پزشکی تابا خواهد بود.

یکی از دلایل منحصر بفرد بودن این مرکز، استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار همکاری با کادر پزشکی مجرب است. اولویت و هدف مرکز تابا همیشه افزایش رفاه حال و سلامتی هموطنان عزیز بوده و در راستای تحقق این هدف بیشترین کوشش را نموده است.

برای آشنایی بیشتر با مرکز رادیولوژی و ماموگرافی تابا و گرفتن نوبت غیرحضوری، عبارات ماموگرافی تابا را جستجو یا مستقیما وارد سایت https://tabamic.com شوید.

نحوه انجام ماموگرافی در مرکز تابا

برای آنالیز و تشخیص دقیق احتیاج است از بافت پستان تصاویر باکیفیتی تهیه گردد. در این نمونه از تصویربرداری مرکز تابا، امواج صوتی به سمت سینه ها فرستاده می شوند. سپس با یاری حسگرهای پیشرفته بازتاب این امواج دریافت شده و تجزیه و تحلیل می شوند.

تصاویر بدست آمده از این روش بسیار دقیق هستند به همین دلیل وجود هرگونه توده غیرعادی بلافاصله تشخیص داده خواهد شد و اقدامات بعدی آغاز می شوند.

برای انجام این آزمایش، پستان ها باید از طریق صفحه پلاستیکی (کمپرسور) تحت فشار قرار بگیرند تا تصاویر با جزئیات بیشتری تعیین شوند. در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا، جنس این صفحه منعطف است، بنابراین شکل پستان را به خود می گیرد و بیمار دردی را احساس نمی نماید. دستگاه ماموگرافی تابا با کمترین فشار، باکیفیت ترین تصاویر را تهیه می نماید.

بسیاری از بانوان تصور می نمایند درد ناشی از این معاینه زیاد است و به همین دلیل از انجام آن خودداری می نمایند. اما درد کمپرس سینه در حین انجام عکسبرداری ایجاد می گردد. برای تهیه تصاویر با کیفیت بالا احتیاج به فشرده کردن بافت پستان می باشد؛ بهتر است بدانید این درد سریع خاتمه می یابد. خوشبختانه در مرکز تصویربرداری تابا با یاری دستگاه پیشرفته این درد بسیار ناچیز است؛ بنابراین برای اطمینان از انجام معاینات خود تردید را کنار بگذارید و با خیالی راحت ماموگرافی را در مرکز تابا انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مطلب ماموگرافی تابا را مطالعه کنید.

دلیل ایجاد سرطان سینه

در بیماری سرطان سینه، عملکرد تقسیم سلول های این ناحیه دچار اختلال می شوند. به همین دلیل این سلول ها بدون کنترل و بیش از حد تکثیر می شوند. یکی از دلایل ایجاد سرطان سینه جهش یا تغییر در DNA سلول های بافت پستان است که عملنمودهای رشد و تقسیم سلولی مختل می شوند.

گاهی اوقات سیستم ایمنی، سلول های جهش یافته در بدن را مورد حمله قرار می دهد؛ اما دسته ای از این سلول ها که مورد حمله سیستم ایمنی قرار نمی گیرند، رشد می نمایند و به تومور سینه تبدیل می شوند.

از طرف دیگر اگر در اقوام درجه یک، فردی مبتلا به این بیماری باشد سایر افراد وابسته هم در معرض ابتلا به سرطان پستان قرار می گیرند. البته دلیل اصلی ایجاد سرطان پستان به صورت دقیق تعیین نیست.

مطالب کامل در این خصوص در آدرس زیر قابل مشاهده است:

/سرطان-سینه/https://tabamic.com

تشخیص سرطان سینه با ماموگرافی مرکز تابا

این بیماری در ابتدا علائم و نشانه های خاصی ندارد، اما به صورت کلی چندین علائم در افراد دیده شده است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. اغلب سرطان های پستان را قبل از بروز علائم می توان با یاری غربالگری ماموگرافی در همان مراحل ابتدایی تشخیص داد. در حقیقت این معاینه در روند درمان و تشخیص این بیماری بسیار یاری نماینده است. بعضی از این علائم عبارتند از:

  • به وجود آمدن برجستگی یا اجزای توده مانند در پستان یا حفره زیر بغل
  • متورم شدن بخشی از سینه یا ضخیم شدن پوست در آن نواحی
  • احساس درد در نوک پستان و یا اطراف آن
  • پوسته پوسته شدن یا قرمز شدن نوک پستان
  • ترشح هر نوع ماده ای غیر از شیر از نوک پستان (مانند خون)
  • هر گونه تغییر در شکل پستان

بهتر است بدانید وجود هر گونه علائم گفته شده لزوماً به این معنی نیست که افراد به این بیماری مبتلا شده اند. هدف ما از گفتن این علائم این است که با دقت بیشتری شرایط سلامتی خود را آنالیز کنید و از آن مطمئن شوید.

برای آشنایی بیشتر با مرکز رادیولوژی و ماموگرافی تابا و گرفتن نوبت غیرحضوری، عبارات ماموگرافی تابا را جستجو یا مستقیما وارد سایت https://tabamic.com شوید.

معرفی مرکز تصویربرداری پزشکی و ماموگرافی تابا

با انجام ماموگرافی در مرکز تصویربرداری پزشکی تابا معاینات شما با دقت بیشتری انجام خواهد شد. بعلاوه با تشخیص زودهنگام این بیماری، درمان اثر بسیار بهتری خواهد داشت و احتمال بهبودی افزایش پیدا می نماید.

با انتخاب مرکز تصویربرداری پزشکی تابا سلامتی ارگان های مهم بدن خود را تضمین می کنید. چرا که این مرکز در راستای افزایش اطمینان خاطر هموطنان عزیز برای انجام معاینات در کنار برخورداری از کادر پزشکی مجرب و متخصص، از تجهیزات به روز، پیشرفته و خدمات باکیفیت استفاده می نماید.

از مزیت های این مرکز انجام خدمات متنوع مانند سی تی اسکن، رادیولوژی، ام آر آی و… به صورت غیر حضوری و بعلاوه پاسخگویی سریع است. ما در تمامی مراحل معاینات در کنار شما هستیم تا روند آزمایشات شما به برترین شکل ممکن و زیر نظر متخصصان این رشته صورت بگیرد.

از کارشناسان مرکز جامع رادیولوژی و ماموگرافی تابا https://tabamic.com بابت همکاری در تهیه این مطلب متشکریم.

منبع: فوت و فن

به "ماموگرافی تابا؛ آیا برترین مرکز رادیولوژی در ایران را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموگرافی تابا؛ آیا برترین مرکز رادیولوژی در ایران را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید