قطعی ؛ بیرانوند تقابل با رونالدو را از دست داد ، پرسپولیس بدون شماره یک ماند

به گزارش پیوند تجارت، علیرغم تلاشی که علیرضا بیرانوند برای بازگشت زودهنگام به ترکیب پرسپولیس داشته، این مهم اتفاق نخواهد افتاد.

قطعی ؛ بیرانوند تقابل با رونالدو را از دست داد ، پرسپولیس بدون شماره یک ماند

به گزارش پیوند تجارت، فیفادی یک خبر تلخ بزرگ برای پرسپولیسی ها بهمراه داشت و در جدال ایران - بلغارستان مصدومیت علیرضا بیرانوند را بهمراه داشت.

بیرانوند که با پرتاب های بلند خود یکی از ویژگی های فنی و خاص خود را به نمایش می گذاشت، در دقایق ابتدایی جدال ایران مقابل بلغارستان قصد داشت بار دیگر یک پرتاب ویژه را به نمایش بگذارد، با مصدومیت روبرو شد تا خیلی زود تعویض گردد.

در ادامه اعلام شد که شماره یک تیم ملی با کشیدگی عضله روبرو شده و آنالیز نهایی هم غیبت سه هفته ای وی به عنوان یکی دیگر از اخبار نگران کننده برای طرفداران ثبت کرد.

این نگرانی از جایی بیشتر می گردد که پرسپولیس باید در ملاقاتی سخت مقابل النصر عربستان و هم تیمی های رونالدو و مانه تقابل داشته باشد و از سوی دیگر گلر نامداری روی نیمکت خود بعد از علیرضا بیرانوند در اختیار ندارد و گلرهای جوان این تیم بازی رسمی و حتی لیگ رجحان در کارنامه خود ندارند. اتفاقی که باعث می گردد نگرانی طرفداران پرسپولیس و شاید حتی کادرفنی این تیم نیز بیشتر گردد.

در شرایطی که احتمال بازی بیرانوند در ملاقات با النصر عربستان به عنوان یک حدس طی روزهای اخیر دنبال می شد، اکنون پیگیری ورزش سه نشان می دهد بیرانوند به صورت قطعی ملاقات با النصر را از دست داده است.

بیرانوند طی ساعات گذشته کوشش زیادی داشته تا کارهای پزشکی اش را دنبال نموده و فرصت تقابل دوباره با بیرانوند را شکل دهد اما این اتفاق نهایی نشده و یک حسرت بزرگ را برای شماره یک شکل داد و نگرانی طرفداران پرسپولیس برای این جدال نیز دیگر موضوع این خبر است که باید دید چه شرایطی را در پی خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "قطعی ؛ بیرانوند تقابل با رونالدو را از دست داد ، پرسپولیس بدون شماره یک ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی ؛ بیرانوند تقابل با رونالدو را از دست داد ، پرسپولیس بدون شماره یک ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید