عجیب ترین مکان های لیست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده

به گزارش پیوند تجارت، ایالات متحده دارای 23 مکان طبیعی و تاریخی مجذوب کننده ثبت شده در لیست میراث دنیای یونسکو است که نسبت به دیگر کشورها، دارای بیشترین میراث طبیعی در دنیا می باشد. بنابراین شما باید برای تماشا عجیب ترین مکان های لیست میراث دنیای یونسکو، بیش از یکبار به اینجا سفر کنید. خوشبختانه Trip Advisor همه مقاصد گردشگری و مکان های مرموز دنیا در آمریکا را پوشش داده و برای انتخاب مکانی برای سفر به شما یاری می نماید. ما نیز در اینجا 6 تا از شگفت انگیزترین پارک های ملی آمریکای شمالی که هریک از آنها به وسیله یونسکو به عنوان ناحیه های با ارزش در دنیا انتخاب شده را توصیف می کنیم. آیا می خواهید در طبیعت بکر وحشی رهنوردی کنید یا در ردپای اجداد آمریکایی ها قدم بزنید و یا فقط می خواهید اینستاگرامتان را با تصاویر بسیار مجذوب کننده سفر پر کنید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای سفر به مکان های عجیب در ایالات متحده...

عجیب ترین مکان های لیست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده

پارک ملی گرند کانیون، آریزونا

در گرند کانیون، چشم اندازهای فوق العاده ای از صخره های بلند و آبشارهای کوچک سنگ قرمز که به وسیله حرکت مارپیچ رودخانه آبیرنگ کلرادو قطع شده وجود دارند، که برای شما بسیار مجذوب نماینده می باشند. عکس ها، فیلم ها و نقاشی هایی که از زوایای مختلف آنجا گرفته شده، هنوز قابل مقایسه با تماشای مستقیم این شگفتی طبیعی نمی باشند. درحالیکه فعالیت های محبوب مسافران شامل اسکای واکر در گرند کانیون، قایقرانی در رودخانه آب سفید خروشان کلرادو، سقوط آزاد از سنگ های لایه ای شبه کیک و بالارفتن از پرتگاه ها با تور هلیکوپتری می باشند، مردم محلی با پیاده روی از مسیرهای کیاباب جنوبی و فرشته روشن از شلوغی فاصله گرفته، یا برای تماشای طلوع خورشید که خیلی کم در شمال ریم دیده می گردد صبح زود بیدار می شوند.

پارک ملی مزا ورده، کلرادو

از مکان های مرموز دنیا که بسیار زیبا و اعجاب انگیز است. منطقه ای که در آن بیش از 5000 مکان قدیمی که به وسیله اجداد Pueblo ساخته شده، وجود دارند. درپارک ملی مزا و رده سفری به درون تاریخ جنوب غرب آمریکا داشته باشید. در اینجا به سیاحت ویرانه های سحرآمیز 600 تا 1300 سال پس از میلاد مسیح که به طور قابل توجهی حفظ شده اند، شامل خانه درخت صنوبر، خانه بالکنی و قصر صخرها بپردازید. همانطور که به خانه های روستایی که مدت ها رها شده نگاهی می کنید و در زیر صخره های آویزان شگفت انگیز قدم می زنید، درباره زندگی و فرهنگ مردمان پوئبلو بیشتر یاد بگیرید.

پارک ملی یاسمیت، کالیفرنیا

پارک ملی یاسمیت از مکان های عجیب در ایالات متحده، دارای بندری با بیش از 750000 جریب (303000 هکتار) صخره های گرانیتی مرتفع، جنگل های قدیمی، دره های یخچالی و دریاچه های درخشان است که باید در لیست جاهای تماشای برای سفر در طول زندگی هر رهنورد یا کوهنوردی قرار بگیرد. بخش خارق العاده آن کاوش در مسیر ناشناخته ها است، اما مجذوب نمایندهترین ها از دست ندهید، بازدید از آبشارهای یاسمیت با ارتفاع 2424 فوت (738 متر) (بلندترین در ایالات)، تماشای منظره ها زیبای الکاپیتان با استفاده از کابل کوهپیمایی، دریاچه آینه و یخچال های طبیعی، دلایل خوبی برای محبوبیت بسیار این منطقه هستند. برترین زمان برای پیاده روی و کوهنوردی تابستان است، اما بازدیدنمایندگان میتوانند در فصول دیگر از خلوتی منطقه استفاده نموده و یا مشغول فعالیت های زمستانی مانند اسکی در سراسر منطقه و اسنوهابینگ شوند.

پارک ملی المپیک

پارک ملی المپیک سالیانه میزبان بیش از 3 میلیون توریست است، اما با بیش از 1442 مایل مربع (3700 کیلومتر مربع) فرصت های فراوانی برای سیاحت وجود دارند که شما می توانید آنها را پیدا کنید. این پارک از مکان های مرموز دنیا که در امتداد شبه جزیره المپیک در استان واشنگتن غربی توسعه یافته و به خاطر تنوع فوق العاده آن مشهور می باشد. به مزارع گل های وحشی، دریاچه های یخ زده و جنگل های بارانی با آب و هوای معتدل که به وسیله قله های پوشیده از برف کوه های المپیک در جنوب و سواحل بادخیز و صخره های مواج اقیانوس آرام در غرب احاطه شده اند، فکر کن. مکان های برجسته آنجا شامل جنگل بارانی Hoh، یکی از چهار جنگل بارانی معتدل در دنیا، شنهای قرمز ساحل روبی و تماشای نهنگ در کالالوچ وریتون می باشند.

پارک ملی یلوستون

پارک ملی یلوستون از عجیب ترین مکان های لیست میراث دنیای یونسکو، قدیمی ترین و بزرگترین پارک ملی ایالات متحده با 3470 مایل مربع (9000 کیلومتر مربع) می باشد و از مرز سه استان (ویومینگ، مونتانا و آیداهو) عبور نموده است. این یکی از مکان هایی است که شما نمی خواهید دوربین خود را فراموش کنید. دره های زمین گرمایی چشم اندازهای بسیار شگفت انگیزی هستند که با هزاران آبفشان (که معروفترین آن فیتفول الد است) و شگفتی های طبیعی مانند چشمه های آبگرم ماموت، دریاچه یلوستون و چشمه گرند پریسماتیک خال خالی شده اند. شما بعلاوه چندین مایل کوهستان، جنگل و رودخانه هایی را پیدا خواهید کرد که در آنجا می توانید ماهیگیری نموده، چادر بزنید و فراتر از همه آن، شاید خرس خاکستری آمریکایی را ببنید.

پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی

پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی، با حدود 10 میلیون بازدیدنماینده در سال به عنوان یکی از پرطرفدارترین پارک های ملی در ایالات متحده به حساب میآیند و تصور آن سخت نیست، چرا؟ پهنه مرزی میان کارولینای شمالی و تنسی، بیابان بزرگی با خرابه های پریکلمبیا، آلونک های چوبی سنتی و دریاچه های ماهیگیری است. در پاییز به اینجا بروید. هنگامیکه برگ های قرمز، نارنجی و طلایی در جنگل های افرا و بلوط، با وزش باد به زمین می ریزند. درنهایت مسافران میتوانند با یک تور هلیکوپتری از این منطقه تماشا نموده، یا در خلیج کوچک کید به قرن نوزدهم سفر نمایند و یا از سفر جادهای به سمت قله کلینگمان در نیوفاند گپ لذت ببرند.

منبع: همگردی

به "عجیب ترین مکان های لیست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین مکان های لیست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید