طلاق توافقی مدیرعامل آمازون سهام شرکت را متزلزل نکرد ، جف بیزوس همچنان ثروتمندترین مرد دنیا است!

به گزارش پیوند تجارت، مدتی پیش و پس از رسوایی اخلاف جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون، وی و همسرش تصمیم به جدایی گرفتند. اما یک نگرانی عمده در مورد این طلاق به شرایط سهام شرکت مرتبط می شد. با این وجود جدیدترین خبرها نشان می دهد این طلاق توافقی باعث نشده که جف بیزوس قدرت 75 درصدی خود در آمازون را از دست دهد.

طلاق توافقی مدیرعامل آمازون سهام شرکت را متزلزل نکرد ، جف بیزوس همچنان ثروتمندترین مرد دنیا است!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همه چیز از افشای متن پیغام های بین جف بیزوس و لورن سانچز، مجری و بازیگر لاتین تبار آغاز شد. این موضوع خشم مک کینزی، همسر قانونی جف بیزوس را برانگیخت و فورا تقاضای طلاق خود را مطرح نمود.

شاید این پرونده می توانست بسیار عادی پیش رفته و بی جنجال تمام گردد. اما از یک سو جف بیزوس ثروتمندترین مرد دنیا است و از سوی دیگر نحوه افشای ارتباط غیراخلاقی او باعث شده از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده تا سعودی ها درگیر پرونده باشند. درواقع مدیرامنیتی بیزوس معتقد است افشای تصاویر و پیغام های مرتبط با بیزوس و سانچز با نقشه قبلی و نوعی افشاگری برنامه ریزی شده بوده است.

با همه این ها به نظر می رسد بیزوس حداقل در خصوص مسائل مالی به نتیجه ای مثبت رسیده چرا که قرار شده مک کینزی تنها مالکیت 25 درصد از سهام شرکت را در اختیار داشته باشد و بر این اساس جف بیزوس هنوز هم ثروتمندترین مرد دنیا است.

این زوج که پس از 25 سال از یکدیگر جدا می شوند تصمیم گرفته اند شرکت آمازون را قربانی ماجرای طلاق خود نکنند و بر همین اساس نیز بیزوس با قدرت در سمت خود یعنی مدیرعاملی آمازون ابقا می گردد. البته فراموش نکنیم که ارزش 25 درصد سهام مک کینزی هم کم نیست و او با ثروتی معادل 7.3 میلیارد دلار هم اکنون یکی از ثروتمندترین زنان دنیا است.

با این حال، لیست میلیاردر ها جایگاه جدیدی برای شوهر سابق مک کینزی نیست. چرا که جف بیزوس موسس و مدیر عامل آمازون از زمان غلبه بر بیل گیتس در اکتبر 2017، عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را به خود اختصاص داده است. بیزوس از آن موقع به طور مداوم ثروت خود را ارتقا داده و در آخرین رتبه بندی میلیاردرهای فوربس ارزش سهام خود را تا 131 میلیارد دلار افزایش داده بود.

اما با توافق طلاق، ارزش خالص ثروت بیزوس کاهش می یابد. 75٪ سهام او معادل 107.7 میلیارد دلار ارزش دارد.با این حال بیزوس بازهم بالاتر از گیتس خواهد ایستاد چرا کهد ارزش ثروت بیل گیتس حدود 96 دلار است.

منبع: انتخاب

به "طلاق توافقی مدیرعامل آمازون سهام شرکت را متزلزل نکرد ، جف بیزوس همچنان ثروتمندترین مرد دنیا است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلاق توافقی مدیرعامل آمازون سهام شرکت را متزلزل نکرد ، جف بیزوس همچنان ثروتمندترین مرد دنیا است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید