سرانه فرهنگی در شهر های نو را مجدانه تر پیگیری می کنیم، توافق نامه ای با ارشاد نداریم

به گزارش پیوند تجارت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه (29 شهریورماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان پاسخ داد.

سرانه فرهنگی در شهر های نو را مجدانه تر پیگیری می کنیم، توافق نامه ای با ارشاد نداریم

بذر پاش در پاسخ به پرسش خبرنگار پیوند تجارت ، درباره پیش بینی و برنامه ریزی برای تأمین امکانات فرهنگی در شهر های تازه بیان نمود: در حوزه زیرساخت های خدمات روبنایی در شهر های تازه مسائل زیادی داشتیم؛ در پنج 6 ماه اخیر یکی از دستور کار های اصلی، افزایش سرانه خدمات فرهنگی در حوزه شهر های تازه است. به عنوان مثال در شهر پرند تا جند روز آینده هفت مدرسه و در شهراندیشه و شهر مهستان(هشت گرد سابق) چند پروژه روبنایی فرهنگی افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، در حوزه مدرسه سازی، ساخت مسجد، مراکزکارآفرینی، استادیوم از جمله در استان زنجان با همکاری استانداری به شهر تازه این استان اضافه خواهد شد.

وی درباره همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طراحی فضا های فرهنگی در شهر های تازه گفت: توافقی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشتیم اما این دستگاه هرجا توانایی داشته باشد، یاری می نماید.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر پیش بینی سرانه های فرهنگی درشهر های تازه گفت: در طرح تفصیلی شهر های تازه، سرانه فرهنگی را با دقت و پیگیری مجدانه تر دنبال می کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سرانه فرهنگی در شهر های نو را مجدانه تر پیگیری می کنیم، توافق نامه ای با ارشاد نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فرهنگی در شهر های نو را مجدانه تر پیگیری می کنیم، توافق نامه ای با ارشاد نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید