ساده ترین روش برای داشتن خانه ای شیک و گران

به گزارش پیوند تجارت، اکسسوری های لوکس منزل و ظروف لوکس پذیرایی در دکوراسیون داخلی، عنصری مکمل، دکوری و تزیینی محسوب می شوند.

ساده ترین روش برای داشتن خانه ای شیک و گران

افراد برای تشریفاتی بودن یک دکوراسیون لوکس از لوازم وظروف لوکس دکوری یا ظروف شیشه ای مانند کریستال یا بلوری یاری گرفته اند. با پیوند تجارت همراه باشید.

لوازم و ظروف لوکس دکوری

اگر تصمیم دارید دکوری های لوکس را به منزلتان راه دهید در ادامه با ما همراه باشید تا چند ترفند برای استفاده از این ظروف لوکس پذیرایی را با هم ببینیم.

چه متریال هایی لوکس هستند؟

برای لوکس بودن دکوراسیون می توان از ظروفی با متریال شیشه، برنج، استیل، مس، نقره یا ترکیبی از آن ها استفاده کرد. نکته ای که باید در انتخاب ظروف مورد توجه قرار دهید، رنگ و طرح مناسب برای هر فضایی است.

ظروف شیشه ای از لوازم و ظروف لوکس دکوری

شیشه یکی از اصلی ترین متریال ها برای استفاده در دکوراسیون لوکس پذیرایی است. شیشه ها به عنوان وسیله ای دکوری در دکوراسیون خانه استفاده می شوند که می توانند با متریال های مختلف مانند سفال، سرامیک و در رنگ ها و طراحی های مختلف برای انواع سبک های طراحی داخلی به کار فرایند.

ترکیب شیشه با دیگر متریال ها

برای نمونه ترکیبی از شیشه با فلزهایی مانند استیل و برنج، می تواند گزینه مناسبی برای ظروف لوکس پذیرایی شما باشد.

ترکیب فلز و شیشه با شمع

اگر در بوفه تان جا شمعی لوکس و تزیینی زیبایی دارید وقت آن است که جای بهتری برای آن پیدا کنید تا بیشتر توی چشم باشد. کافی است با یک شمع داخل آن و قرار دادن گلدان شیشه ای کنار آن تزیین جدیدی را تجربه کنید. این ظروف دکوری بوفه کنار هم، به یک سینی برنجی طرح دار احتیاج دارد تا با کنار هم قراردادن شان جلوه ای لوکس به فضا ببخشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسیله خانه شما را متحول می نماید سر بزنید.

دکوری های استیل از لوازم وظروف لوکس دکوری

یکی از روش ها برای طراحی دکوراسیون منزل با فضایی لوکس و منحصربه فرد کاربرد استیل طلایی و سفید در اکسسوری های خانه است. می توانید از رنگ طلایی در ظروف پذیرایی لاکچری مختلف بهره ببرید. برای زیبایی بیشتر اگر ظروف لوکس استیلی که انتخاب می کنید طرح خاص و متفاوتی داشته باشد، مناسب تر است.

ظروف لوکس پذیرایی از جنس صنایع دستی

صنایع دستی یکی از پرطرفدارترین و با اصالت ترین هنرهاست. اگر سلیقه سنتی و هنری دارید استفاده از این ظروف لوکس بسیار جلوه خاص و منحصربه فردی را به فضای شما می بخشد. این ظروف می تواند به انتخاب خودتان و با رنگ های متنوعی باشد. در کشورمان نمونه های زیبایی از صنایع دستی وجود دارد که استفاده از آن ها در فضای دکوراسیون خالی از لطف نیست.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین روش شستشوی پرده در منزل چیست؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "ساده ترین روش برای داشتن خانه ای شیک و گران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین روش برای داشتن خانه ای شیک و گران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید