ثبت نام انتخابات شورای شهر؛ راه های ثبت نام چیست؟ خبرنگاران

به گزارش پیوند تجارت، 4 روش برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر سال 1400 وجود دارد.

ثبت نام انتخابات شورای شهر؛ راه های ثبت نام چیست؟ خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی پیوند تجارت، انتخابات ششمین دوره ­ی شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ 20-12-1399 شروع و تا سرانجام وقت اداری روز سه شنبه مورخ 26-12-1399 (جمعا به مدت 7 روز) ادامه خواهد یافت.

داوطلبان گرامی می ­توانند به چهار روش زیر اقدام نمایند: ثبت نام به وسیله اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛ ثبت نام به وسیله نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛ ثبت نام به وسیله دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛ ثبت ­نام به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت 08:00 تا 18:00).

1-توصیه ما به روش های غیر حضوری است که داوطلبان از نرم افزارهای موبایلی استفاده نمایند، با گوشی همراه هوشمند می توانند از سایت entekhabat.moi.ir که سایت وزارت کشور است نرم افزار مربوطه را دانلود نمایند، تنها مرجع معتبر برای دانلود نرم افزار این سایت است بعد از دانلود احراز هویت را انجام دهند و ثبت نام را به اتمام برسانند.

2-در روش دوم داوطلبان باید نسخه دسکتاپ یا ویندوز بیس را دانلود نمایند. کسانی که گوشی تلفن همراه به روز ندارند و یا گوشی تلفن همراهشون سیستم عامل آی او اس هست، میتوانند از این نسخه استفاده نمایند.

3-شجاعان شیوه سوم را مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نام برد و اضافه نمود: در این روش طبیعتا باید هزینه دستمزد دفاتر را پرداخت نمایند و عملیات ثبت نام را انجام دهند و مدارک را باید به صورت فیزیکی همراه داشته باشند و ثبت نام در آنجا انجام خواهد شد.

4-در شیوه چهارم پیش بینی شده فرد می تواند به فرمانداری ها یا بخشداری های مورد نظر مراجعه و ثبت نام کند. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر که از فردا شروع می گردد مراجع به فرمانداری ها خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام انتخابات شورای شهر؛ راه های ثبت نام چیست؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام انتخابات شورای شهر؛ راه های ثبت نام چیست؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید