اختلاف عجیب مبلغ قرارداد دو ستاره خارجی پرسپولیس

به گزارش پیوند تجارت، باشگاه پرسپولیس در جابجایی تابستانی بعد از مدت ها کوشش و منتفی شدن گزینه های مختلف، بالاخره پیروز شد یک مهاجم باکیفیت و با رزومه خوب جذب کند. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم، برایتون و آیندهوون با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست تا مسائل خط حمله این تیم را حل نماید و به نوعی فرشته نجات پرسپولیس گردد.

اختلاف عجیب مبلغ قرارداد دو ستاره خارجی پرسپولیس

اگر بگوییم یکی از با رزومه ترین مهاجم های تاریخ لیگ برتر به ایران آمده است اغراق نکردیم. مهاجم تکنیکی و سرعتی که از او همیشه به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال هلند یاد می شد، خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد و روند گلزنی های خود را شروع کرد. لوکادیا در این فصل و تا قبل از تعطیلی بازی های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی و رقابت های جام جهانی ، 6 گل به ثمر رساند و ستاره پرسپولیس در این فصل بود.

مهاجم هلندی سرخ پوشان که آقای گل فعلی لیگ برتر هم محسوب می گردد، قراردادی 900 هزار دلاری با پرسپولیس امضا نموده و گران ترین بازیکن این فصل پرسپولیس محسوب می گردد. بعلاوه 300 هزار دلار هم آپشن در قرارداد لوکادیا در نظر گرفته شده که در صورت قهرمانی پرسپولیس و بعلاوه آقای گلی این بازیکن به ستاره هلندی پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس که به شدت به مهاجم احتیاج داشت، بعد از جذب لوکادیا به سراغ خرید دیاباته رفت و مهاجم سابق استقلال که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در کارنامه دارد، را هم به خدمت گرفت.

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بود ولی مهاجم سابق استقلال در مذاکرات خواهان 400 هزار دلار شده بود. بعلاوه دیاباته از مدیران پرسپولیس درخواست کرد مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کند که این مورد موافقت درویش نهاده شد و مقرر شد شیخ بعد از آمدن به ایران و معارفه رسمی، مبلغی را دریافت کند که این اتفاق هم رخ داد و شیخ بعد از حضور در تهران پیش قرارداد خود را دریافت کرد. با توجه به ثبت رسمی قراردادها در سایت کدال و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مجموع قرارداد 4 بازیکن خارجی این تیم کمتر از 55 میلیارد است که عمده این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود.

در نهایت قرارداد دیاباته با پرسپولیس برای یک فصل چیزی حدود 375 هزار دلار است که به مراتب کمتر از قرارداد لوکادیا محسوب می گردد. در واقع قرارداد لوکادیا چیزی بیشتر از 2 برابر دیاباته است و قرارداد این دو ستاره خارجی پرسپولیس اختلاف فاحشی دارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اختلاف عجیب مبلغ قرارداد دو ستاره خارجی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف عجیب مبلغ قرارداد دو ستاره خارجی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید