ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج شد

به گزارش پیوند تجارت، ابراهیم حصاری با حکم سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان دبیر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش منصوب شد.

ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج شد

به گزارش گروه فرهنگی پیوند تجارت به نقل از روابط عمومی جشنواره، ابراهیم حصاری که پیش از این 2 دوره سابقه دبیری جشنواره فیلم موج کیش را داشت در دوره چهارم نیز دبیر این رویداد سینمایی شد.

همچنین با توجه به برگزاری پیروز دوره سوم این جشنواره و با تاکید غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مقرر شد این دوره از جشنواره به صورت بین المللی برگزار گردد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی ابراهیم حصاری را به عنوان دبیر چهارمین جشنواره فیلم موج کیش منصوب کرد که در این حکم آمده است: نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش منصوب می شوید. امید است برگزاری این دوره از جشنواره در گستره بین المللی دستاورد های ارزشمندی را برای سینمای ایران رقم زده و نتایج حاصل از این رخداد هنری زمینه شناسایی و معرفی استعداد های جوان و توجه و اهتمام به آموزش و بهره برداری شایسته از ظرفیت های هنری علاقه مندان را بیش از پیش فراهم نماید.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم موج کیش در بخش مستند و داستانی اواخر بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می گردد.

در حال حاضر چشم انداز برگزارکنندگان جشنواره، برگزاری این رویداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت فیزیکی است.

با توجه به پیروزیت دوره های پیشین با تاکید غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر ورود به عرصه های بین الملل و استفاده از ظرفیت های این جزیره برای برگزاری رویداد های گسترده تر، این دوره از جشنواره برای اولین بار به صورت بین المللی برگزار می گردد و به همین دلیل آثار ارایه شده محدودیت موضوعی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید