3 خروجی دیگر پرسپولیس هم تعیین شد ، 2 بازیکن خارجی در فهرست خرید یحیی

به گزارش پیوند تجارت، یحیی گل محمدی از مدیریت باشگاهش خواسته شرایط را برای جدایی پریرا فراهم نمایند تا بتوانند برای او جانشین بیاورند

3 خروجی دیگر پرسپولیس هم تعیین شد ، 2 بازیکن خارجی در فهرست خرید یحیی

به گزارش پیوند تجارت همان طور که در روزهای گذشته در خبرها داشتیم با آمدن شهاب زاهدی به پرسپولیس این باشگاه در پی فسخ قرارداد با لئاندرو پریرا خواهد بود. به همین دلیل یحیی گل محمدی از مدیریت باشگاهش خواسته شرایط را برای جدایی پریرا فراهم نمایند تا بتوانند برای او جانشین بیاورند. با توجه به این موضوع باشگاه پرسپولیس از پریرا خواسته فعلا به ایران سفر نکند، بلکه نماینده اش را به باشگاه بفرستد. از این رو قرار است ظرف همین روزها نشستی بین ایجنت ایرانی پریرا و درویش برگزار گردد تا این بازیکن برزیلی شرایطش را برای فسخ قرارداد با پرسپولیس اعلام کند. پریرا تقریبا 95 درصد قرارداد نیم فصل را گرفته است اما برای فصل آینده یک قرارداد حدود 35 میلیارد تومانی دارد که قطعا برای جدایی در این مقطع بخشی از آن را طلب خواهد نمود.

یحیی فهرست را برای خارجی ها خالی می نماید

سیامک نعمتی و احتمالا کمال کامیابی نیا دو بازیکنی هستند که به همراه پریرا و شیخ دیاباته برای فصل آینده نام شان از فهرست بزرگسالان پرسپولیس حذف خواهد شد تا جا برای حضور نفرات تازه باز گردد. در این میان شرایط امید عالیشاه هم معین نیست و شاید او هم اگر شرایط مالی باشگاه پرسپولیس را نپذیرد چاره ای برای جدایی نداشته باشد. در حقیقت سرمربی پرسپولیس در پی این است که تیمش را با جذب نفرات خارجی در پست های هافبک میانی و خط حمله تقویت کند. او تا سرانجام این هفته بازیکنان مدنظرش در این پست ها را تحویل مدیریت باشگاه خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "3 خروجی دیگر پرسپولیس هم تعیین شد ، 2 بازیکن خارجی در فهرست خرید یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 خروجی دیگر پرسپولیس هم تعیین شد ، 2 بازیکن خارجی در فهرست خرید یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید