پاسخ قاطع یک استقلالی به طرفداران شاکی!

به گزارش پیوند تجارت، کاپیتان استقلال در فصل نو رقابت های لیگ برتر هنوز در جریان بازی گل نخورده است.

پاسخ قاطع یک استقلالی به طرفداران شاکی!

به گزارش پیوند تجارت آنلاین استقلال جواد نکونام در هفته های آغازین فصل بیش از هر چیز دیگری به کسب حداکثری امتیازات احتیاج دارد؛ به این امید که در ادامه بازیکنان نوی به تیم اضافه شوند و قطار آبی ها روی ریل بیفتد.

فعلا هم اوضاع خوب پیش رفته و استقلال کج دار و مریز توانسته بالانشین باشد. آنها از 4بازی ابتدایی خود 3مسابقه را برده اند و در این میان هرگز نباید از نقش مثبت حسین حسینی غافل شد. کاپیتان و سنگربان آبی ها که در پنجره تابستانی تا یک قدمی جدایی از این تیم پیش رفت، نهایتا به علت اینکه استقلال نتوانست گلر نو و شاخصی برای ترکیب اصلی جذب کند در این تیم ماندگار شد.

حسینی که بعد از عملکرد ضعیفش در 2دربی اخیر تهران به شدت تحت فشار قرار گرفته بود، آشکارا برخلاف میل باطنی گروهی از طرفداران تیم در جمع آبی ها ماندگار شد. با وجود این، استارت او در این فصل عالی بوده است.

حسینی مقابل صنعت نفت آبادان کلین شیت کرد، در برابر ملوان یک پنالتی گرفت، مقابل سپاهان فقط از روی نقطه پنالتی تسلیم شد و در بازی با استقلال خوزستان هم یکی، 2سیو عالی داشت. او فعلا به خوبی توانسته از خودش اعاده حیثیت کند و بسیار سخت است که تصور کنیم بدون چنین نمایش هایی، استقلال امروز می توانست 9امتیازی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاسخ قاطع یک استقلالی به طرفداران شاکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قاطع یک استقلالی به طرفداران شاکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید