فهرست بازیکنان مدنظر نکونام برای استقلال لو رفت

به گزارش پیوند تجارت، تیم فوتبال استقلال پایان روز گذشته از سرمربی نو خود رونمایی نموده و بر این اساس و مطابق با انتظار طرفداران این تیم بالاخره جواد نکونام به عنوان سرمربی نو آبی پوشان راهنمایی این تیم را عهده دار شد.

فهرست بازیکنان مدنظر نکونام برای استقلال لو رفت

همان طور که پیش از این خبر داده بودیم باید منتظر جدایی سیدحسین حسینی از درون دروازه استقلال بعد از حدود یک دهه باشیم، این درحالی است که از پورحمیدی و اخباری به عنوان گلر های بعدی این تیم نام برده می گردد. طبق شنیده ها در درون دروازه تا حدودی از بین گزینه های داخلی فعلا اخباری مدنظر نکونام است، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که نکونام چند گلر خارجی را زیر نظر گرفته و درصورتی که مذاکره با این نفرات راه به جایی نبرد در آن موقع مذاکرات با اخباری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

بعلاوه از روبرتو تورس، عارف آغاسی، یاسین سلمانی، امیرحسین حسین زاده، رضا اسدی و مسعود ریگی نیز به عنوان فهرست ورودی نکونام برای استقلال نام برده می گردد، این در حالی است یک مهاجم نوک خارجی نیز مدنظر سرمربی نو آبی هاست تا او را برای فصل نو به خدمت بگیرد.

سال گذشته استقلال با وجود مهاجمان بی شماری که داشت در خط حمله مسائل زیادی داشت تا جایی که بیشتر بار گلزنی این تیم روی دوش وینگر های بوشهری این تیم قرار گرفته و از خیلی از گلزنی مهاجمان نوک استقلال در فصل بیست و دوم خبری نبود.

به همین منظور نکونام در اولین اقدام میخواهد یک مهاجم نوک خارجی به همراه یک وینگر دیگر خارجی را جذب نموده که از تورس به عنوان بازیکن خارجی دوم یاد می گردد. البته پیش از این درباره تورس این طور نوشته بودیم که این بازیکن به خاطر مسائل خانوادگی فولاد را ترک نموده و بعید است برای فصل بعدی این تیم را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کند. اما با حضور نکونام در استقلال و پیشنهاد دوباره به وی، این احتمال وجود دارد تا با راضی کردن تورس، یک بار دیگر بازیکن سابق اوساسونا راهی ایران شده و این بار در تهران پیراهن آبی را بر تن کند.

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو

به "فهرست بازیکنان مدنظر نکونام برای استقلال لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست بازیکنان مدنظر نکونام برای استقلال لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید