ویژگی های هواپیمای Boeing 737 MAX 8 در ناوگان هوایی فلای دبی

به گزارش پیوند تجارت، مشخصات هواپیمای Boeing 737 MAX 8

هواپیمایی فلای دبی که اوایل سال 2018 هواپیمای Boeing 737 MAX 8 را به ناوگان هوایی خود اضافه نمود، اولین ایرلاینی در خاورمیانه بود که این هواپیما را مورد استفاده قرار داد. این هواپیمای تازه و دوستدار محیط زیست، با بیشترین راندمان سوختی، میزان فراوری کربن بسیار پایین، وعملکرد قابل اعتماد، تجربه سفری دلپذیر و خوشایند را از ابتدا تا انتهای سفر، برای مسافران خود رقم می زند.

ویژگی های هواپیمای Boeing 737 MAX 8 در ناوگان هوایی فلای دبی

رزرو آنلاین بلیط هواپیما پیوند تجارت

هواپیمای Boeing 737 MAX 8 نسل نو هواپیماهای بوئینگ 737 است، که به طور قابل ملاحظه ای سوخت کمتری نسبت به هواپیماهای بوئینگ پیش از خود مصرف می نماید. Boeing 737 MAX 8 با کمترین مقدار انتشار کربن، به حفظ محیط زیست بسیار یاری می نماید و از آخرین فناوری ها در موتور خود بهره می برد. در ادامه باه معرفی بخش های مختلف این هوایپیما خواهیم پرداخت. با پیوند تجارت همراه باشید.

طراحی داخلی Boeing 737 MAX 8

نه تنها طراحی صندلی های این هواپیما مجذوب کننده است، بلکه تجربه پروازی راحت و الهام بخش را نیز رقم می زند. خطوط صاف و کناره های منحنی شکل صندلی ها، احساس آسایش و راحتی را در کابین به وجود می آورد و فضای آن را کاملا گرم می نماید.

در طول پرواز، سیستم نورپردازی نوآورانه کابین طوری می تواند تنظیم گردد، که حسی خوب را در تمام مراحل سفر به وجود آورد، چه بخواهید در طول سفر مشغول خوردن شوید، فیلم دیدن کنید یا استراحت کنید.

تنها با یک کلیک و با مقرون به صرفهترین قیمت به دبی سفر کنید

مشخصات صندلی های بیزینس کلاس هواپیمای Boeing 737 MAX 8

صندلی های بیزینیس کلاس Boeing 737 MAX 8 راحتی را در سطح نوی به شما عرضه می نماید. این صندلی ها به صورت اختصاصی برای فلای دبی ساخته شده اند، تا تجربه سفری استثنایی را برای مسافران به ارمغان بیاورند.

فضا و حریم خصوصی Boeing 737 MAX 8

با Boeing 737 MAX 8 می توانید از فضایی جادار در هواپیما و وجود حریم خصوصی در کابین لذت ببرید. فضای منحنی پشت صندلی شما را کاملا از صندلی کناری جدا می نماید و بنابراین در طول پرواز می توانید به راحتی استراحت کنید و به تمدد اعصاب بپردازید.

وقتی برای استراحت

اگر می خواهید در طول پرواز کمی به استراحت بپردازید، صندلی های Boeing 737 MAX 8 این قابلیت را دارند که به سرعت و به راحتی تبدیل به تخت شوند. هنگامی که صندلی را کاملا خم کنید، صندلی صاف می گردد و طول آن 78 اینچ می گردد، بنابراین به راحتی می توانید روی آن دراز بکشید و هنگام خواب کاملا احساس راحتی کنید.

تفریح ها

هر صندلی بیزینس کلاس Boeing 737 MAX 8 مجهز به صفحه لمسی 15.6 اینچی با کیفیت HD می باشد، تا از تفریح های هنگام پرواز لذت ببرید.

رزرو آنلاین برترین هتل ها در دبی

مشخصات صندلی های اکونومی کلاس هواپیمای Boeing 737 MAX 8

صندلی های اکونومی کلاس Boeing 737 MAX 8 برای بهینه سازی فضا و راحتی طراحی شده اند. بنابراین می توانید با آرامش روی آن ها بنشینید و از پرواز خود لذت ببرید.

راحتی در سفر

با فضای زیاد بین صندلی های جلو و عقب، تکیه ای راحت به صندلی و نشیمنگاهی مناسب و راحت، طراحی صندلی های کابین اکونومی کلاس Boeing 737 MAX 8، یکی از دلایلی است که سفر با فلای دبی را بسیار دلپذیر می نماید.

سرگرم بمانید

از آنجایی که هر صندلی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است، در طول سفر می توانید خود را سرگرم کنید. صفحه 11.6 اینچی تماما HD، با تراکم پیکسل بسیار بالا، کیفیتی عالی را برای تفریح های هنگام پرواز برایتان به وجود می آورد.

خرید آنلاین بلیط مقرون به صرفه پیوند تجارت

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی

به "ویژگی های هواپیمای Boeing 737 MAX 8 در ناوگان هوایی فلای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های هواپیمای Boeing 737 MAX 8 در ناوگان هوایی فلای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید