نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان برای انجام ثبت نام نیست

به گزارش پیوند تجارت، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیچ نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه برای انجام ثبت نام نیست.

نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان برای انجام ثبت نام نیست

عزیز جوانپور در گفت وگو با پیوند تجارت در رابطه با ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کلیه مراحل ثبت نام به صورت مجازی انجام می گیرد و انتخاب واحدهای دانشجویان جدیدالورود نیز توسط دانشگاه و گروه آموزشی مربوطه صورت می پذیرد و نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه نیست.

وی در واکنش به تجمع و شلوغی زیادی که در قسمت ثبت نام این دانشگاه مشاهده شده بود، نیز گفت: علت این شلوغی نگرانی دانشجویان و والدین آنها است که به سامانه آموزش یار دانشگاه اعتماد ندارند و لذا به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نموده و پیگیر شرایط ثبت نام خود می شوند .

وی تاکید نمود: هیچ نیازی به حضور دانشجویان و والدین عزیز در دانشگاه نیست و کلیه مدارک به صورت مجازی و به وسیله اینترنت به دانشگاه ارسال و شهریه ها نیز اینترنتی پرداخت می گردد اما متاسفانه به دلیل اینکه تعداد زیادی از خانواده ها و دانشجویان به سیستم ثبت نامی اینترنتی اعتماد ندارند و از عدم تکمیل مراحل ثبت نامی خود نگران هستند، به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: علی رغم تاکید دانشگاه، بازهم تعدادی از دانشجویان از روی عادت و طبق روال گذشته به دانشگاه مراجعه نموده بودند و در مورد دانشجویان رشته های پزشکی نیز با توجه به اینکه در صورت عدم تکمیل ثبت نام، دانشجویان لیست ذخیره وارد سامانه می شوند و برخلاف رشته های غیر پزشکی ثبت نامِ با تاخیر در این رشته ها وجود ندارد، به همین علت این دانشجویان از ترس اینکه از ثبت نام باز نمانند، به صورت حضوری مراجعه نموده بودند.

وی در مورد برگزاری کلاسها نیز اعلام کرد: کلاس های تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی در حال برگزاری است و کلاس های عملی نیز که مقرر شده بود با حضور تعداد اندکی از دانشجویان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی تشکیل گردد، به دلیل شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی و تبریز، فعلا تعطیل شده و حتی با تعداد کم نیز برگزار نمی گردد.

جوانپور در سرانجام اضافه نمود: البته در برخی از رشته های عملی از جمله رشته دندانپزشکی، به دلیل اینکه کلاس ها از 20 شهریور آغاز شده بود و با توجه به پیشبینی اجرا شده در مورد شدت شیوع ویروس کرونا در این ایام، کلاس های عملی به صورت فشرده برگزار شده و به اتمام رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان برای انجام ثبت نام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان برای انجام ثبت نام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید