معرفی بازیگران و شخصیت های سریال حلقه های قدرت؛ یک ایرانی الاصل هم بین شان است

به گزارش پیوند تجارت، ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) چهره های جدیدی را در سرزمین میانه معرفی می نماید و بسیاری از بازیگران آشنا نقش بعضی از شخصیت های دنیای تالکین را بر عهده می گیرند.

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال حلقه های قدرت؛ یک ایرانی الاصل هم بین شان است

ما در این مجموعه شاهد نمادین ترین شخصیت های فانتزی تالکین در کنار تعدادی چهره ناشناخته از این فرانچایز ادبی هستیم. داستان آن ها در عصر دوم دنیای پیچیده تالکین، حدود 3000 سال قبل از رویدادهای ارباب حلقه ها روایت می گردد. حلقه های قدرت از انسان ها گرفته تا الف ها، کوتوله ها و هارفوت ها مجموعه ای از قهرمانان و شروران تاثیرگذار بر سرنوشت سرزمین میانه را به تصویر می کشد.

مجموعه پیش عایدی ارباب حلقه ها با کمپین بازاریابی خود سطح بالایی از انتظار را ایجاد نموده است. تریلرها و پوسترهای حلقه های قدرت، دیدگاه مجذوب کنندهی از عصر دوم، خود حلقه های قدرت و ظهور سائورون ارائه می دهند.

شخصیت های دنیای تالکین به همان میزان تجسم دنیای سریال، وفادارانه از قصه اصلی سرزمین میانه اقتباس شده اند. پیگیری و به خاطر سپردن نام افراد مخصوصا با توجه به سختی تلفظ آن ها کمی سخت است. پس با هم بازیگران و شخصیت های سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را آنالیز می کنیم.

مورفید کلارک - گالادریل

مورفید کلارک که سابقه بازی در آثاری مانند مائود مقدس، خزش و تاریخچه زندگی شخصی دیوید کاپرفیلد را در کارنامه دارد در نقش گالادریل، الف افسانه ای زیبایی که حلقه قدرت را به دست می نماید، بازیگر اصلی این سریال است. نسخه کلارک از این شخصیت نمادین یک فرد شورشی و جنگجو و همواره آماده نبرد است. او در حلقه های قدرت یک گالادریل بسیار متفاوت در مقایسه با کیت بلانشت در فیلم های ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون است و تماشای این که خالقان سریال چگونه این دو نسخه ظاهرا متفاوت از یک شخصیت را به هم مرتبط می نمایند، مجذوب کننده خواهد بود.

اسمیل کروز کوردوا - آفرایندیر

اسمیل کروز کوردوا نقش آفرایندیر، شخصیت نوی را که در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت معرفی می گردد بازی می نماید. آفرایندیر یک الف سیلوان یا وود-الف و هم چنین عاشق برونوین، زنی از روستای تیرهاراد است. کوردوا قبلا در آثاری مانند فروپاشی، خیابان سیسیم و ری داناوان ایفای نقش نموده است.

رابرت آرامایو - الفرایند

رابرت آرامایو که به خاطر بازی در سریال های بازی تاج و تخت، مرد پادشاه و پشت چشمانش معروفیت دارد، نقش یکی دیگر از الف های آشنای دنیای تالکین را بازی می نماید. الفرایند که یک نیمه الف و نیمه انسان بود، بین الف ها و میراث انسانی، ریشه جاودانه خود را انتخاب کرد. الفرایند در حلقه های قدرت جوان تر است و هنوز مانند سری فیلم ها ارباب ریوندل نیست.

چارلز ادواردز - سلبریمبور

چارلز ادواردز، بازیگری که به خاطر بازی در آثاری مانند داونتون ابی، تاج و ترور شناخته می گردد، نقش سلبریمبور، یک الف افسانه ای را بازی می نماید. سلبریمور ارباب ارگیون به شمار میرود و همان کسی است که در نهایت حلقه های قدرت را می سازد. او به شهر خود بسیار اهمیت می دهد و به همین علت در پی اتحاد با کوتوله های خزاددوم است.

بنجامین واکر - گیل گالاد

بنجامین واکر نقش شاه بزرگ الف ها را در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت به تصویر می کشد. او فکر می نماید که شر و سیاهی هم چنان در سرزمین میانه ادامه دارد و به همراه الفرایند مراقب قلمروی لیندون است. واکر در آثاری مانند جسیکا جونز، انتخاب و آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام حضور داشته است.

سینتیا آدای رابینسون - ملکه ریجنت میریل

سینتیا آدای رابینسون که به خاطر بازی در آثاری مانند تیم پزشکی شیکاگو، قدرت و کماندار شناخته می گردد، نقش حاکم برحق نامنور، ملکه ریجنت میریل را بازی می نماید. یک جناح مخالف به رهبری فارازون قدرت و سلطه این شخصیت بر بزرگ ترین قلمروی انسان ها را به چالش می کشد. پیشینیان میریل به والار وفادار بودند و او میخواهد این فرایند را حفظ کند.

ماکسیم بالدری - ایسیلدور

ایسیلدور به عنوان مردی که حلقه سائورون را نگه داشت و زمینه را برای وقایع ارباب حلقه ها فراهم کرد شناخته می گردد اما فعلا در حلقه های قدرت به آن موقعیت نرسیده است. ماکسیم بالدری که در سریال های دکتر هو، ضدحمله و روم نقش آفرینی نموده نقش ایسیلدور را بازی می نماید که در آینده تصمیم سرنوشت سازی خواهد گرفت. او و پدرش الندیل از پادشاهی نامنور می آیند و بر خلاف بسیاری از مردان سرزمینشان، به الف ها وفادار مانده اند.

نازنین بنیادی - برونوین

نازنین بنیادی با بازی در آثاری مانند میهن، همتا و آشنایی با مادر شناخته می گردد. او در نقش برونوین، یک شخصیت نو در دنیای تالکین بازی می نماید. برونوین یک انسان و نیروی شفابخش دهکده تیرهاراد است و با آفرایندیر، الف سیلوان، رابطه ای عاشقانه دارد.

چارلی ویکرز - هالبراند

هالباند یکی دیگر از شخصیت های انسانی نو سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت است. او مردی از سرزمین های جنوبی است و گذشته ای دارد که ترجیح می دهد آن را پشت سر بگذارد و نادیده بگیرد. یک طوفان در دریاهای ساندرینگ، باعث آشنایی او و گالادریل می گردد. نقش هالبراند را چارلی ویکرز بازی می نماید که از آثار قبلی او می توان به مدیچی: استادان فلورانس و پالم بیچ اشاره نمود.

اوین آرتور - دورین چهارم

اوین آرتور در حلقه های قدرت نقش شاهزاده دورف، دورین چهارم را بازی می نماید. آرتور برای بازی در آثاری مانند علیت، اعتراف و ایوان یگانه شناخته می گردد. شخصیت او، دورین چهارم، وارث خزاددوم است که مستقیما از نسل دورین، پادشاه افسانه ای دورف ها می آید.

دنیل ویمن - غریبه

شخصیت جادویی و معمایی دنیل ویمن که در حال حاضر غریبه نامیده می گردد، جادوگری مانند گندالف است. او در سرزمین میانه با هارفوت خوبی به نام نوری آشنا می گردد. ویمن قبلا در آثاری مانند شاهد ساکت، جک جنتلمن و جنگ فویل بازی نموده است.

مارکلا کاونا - النور برندی فوت (نوری)

مارکلا کاونا که به خاطر بازی در صخره آویزان و گریه شناخته می گردد، نقش هارفوتی به نام نوری برندی فوت را بازی می نماید. هارفوت ها در حلقه های قدرت، اجداد هابیت ها در ارباب حلقه ها هستند. نوری در میان مردمش فردی غیرمعمول است، زیرا هوس ماجراجویی در سر دارد و با ورود غریبه فرصتی مناسب برای این کار پیدا می نماید.

مگان ریچاردز - پاپی پرادفلو

مگان ریچاردز که در آثاری مانند واندرلاست، دکتر هو و پان تائو بازی نموده نقش دوست نوری برندی فوت، پاپی پرادفلو را ایفا می نماید. پاپی هارفوتی محتاط تر از نوری است. او همواره مانند باقی هارفوت ها نگران امنیت و جانشان است که این رویکردش اغلب با عطش نوری برای ماجراجویی در تضاد است.

سر لنی هنری - سادوک باروز

سر لنی هنری نقش سادوک باروز سومین هارفوت مهم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را بازی می نماید. تعداد اعضای این گونه در سریال بسیار زیاد است. سادوک یکی از رهبران گونه خود است و می تواند ستارگان و نشانه های آن ها را تفسیر کند. هنری به خاطر بازی در سریال های دکتر هو، سندمن و کلیسای خارجی شناخته می گردد.

بازیگران مکمل حلقه های قدرت

سوفیا ماموت در نقش دیسا: ناموت از سریال سواش باکل شناخته می گردد. او در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، نقش شاهزاده کوتوله دیسا، همسر دیرین چهارم را بازی می نماید.

پیتر مولان در نقش دیرین سوم: مولان از سریال های اوزارک و راه آهن زیرزمینی شناخته می گردد. او نقش پادشاه دیرین سوم، پدر دیرین چهارم و فرمانروای خزاددوم را بازی می نماید.

لوید اوون در نقش الندیل: اوون از سریال های دوشیزه پاتر و آپولو 18 شناخته می گردد. وی در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نقش الندیل، قهرمان نامنوری و پدر ایسیلدور را بازی می نماید.

تریستان گراول در نقش فارازون: گراول که به خاطر بازی در سریال های ترور و آقای سلفریج شناخته می گردد نقش فارازون، یکی از عناصر اصلی بزرگ ترین تراژدی عصر دوم، سقوط نامنور را بازی می نماید.

اما هوروث در نقش ارین: هوروث با نقشش در سریال سردخانه شناخته می گردد. او نقش ارین، خواهر کوچک تر ایسیلدور را بازی می نماید.

دیلن اسمیت در نقش لارگو برندی فوت: اسمیت برای نقش هایش در آثاری مانند در سرزمین بدی ها و من شب هستم شناخته می گردد. این بازیگر در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نقش شخصیت لارگو برندی فوت، پدر نوری را بازی می نماید.

سارا زوانگوبانی در نقش ماریگلد برندی فوت: زوانگوبانی از مجموعه های نامهربانی و زن اولیه شناخته می گردد. او نقش شخصیت ماریگلد برندی فوت، مادر نوری را بازی می نماید.

تایرو موهافیدین در نقش تیپ: موهافیدین برای بازی در سریال کاراوان شناخته می گردد. او در این جا نقش شخصیت تئو، پسر برونوین را بازی می نماید.

لئو وادهام در نقش کمن: وادهام برای بازی در سریال امپراتوری روم شناخته می گردد. او در سریال حلقه های قدرت نقش شخصیت کمن، سیاست مداری اهل نامنور را بازی می نماید.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازیگران و شخصیت های سریال حلقه های قدرت؛ یک ایرانی الاصل هم بین شان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازیگران و شخصیت های سریال حلقه های قدرت؛ یک ایرانی الاصل هم بین شان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید