حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب رونق گردشگری در اصفهان است

به گزارش پیوند تجارت، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب رونق گردشگری در اصفهان است.

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب رونق گردشگری در اصفهان است

علیرضا ایزدی گفت: از تمام فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه صنعت گردشگری و حفاظت از آثار تاریخی استان اصفهان بویژه شهرستان تیران و کرون باید استفاده گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: از دست دادن هرگونه فرصت سرمایه گذاری به وسیله مدیران شهرستان جایز نیست، لذا حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در پیشرفت امور و رونق مالی از منظر گردشگری بسیار مؤثر است و عملیات های بازسازیی بزرگ همانند بازسازی قلعه قمیشلو در شهرستان تیران و کرون نیز فقط با همکاری دولت و بخش خصوصی انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: طرح های سرمایه گذاری گردشگری و بازسازیی شهرستان باید در کمترین زمان ممکن آنالیز و به بخش خصوصی واگذار گردد و بعلاوه در همین زمینه موضوعات مرتبطی همانند محیط زیست منطقه حفاظت شده قمیشلو باید قبل از واگذاری به وسیله کارشناسان مربوطه آنالیز گردد و طبق دستورالعمل های ابلاغی اجرا گردد.

ایزدی توضیح داد: منطقه حفاظت شده قمیشلو و بعلاوه قلعه پیرامون آن یکی از نقاط ویژه از منظر گردشگری در شهرستان و استان است که می تواند با توسعه زیرساخت های استاندارد، هدف ویژه ای برای گردشگران در استان باشد.

منبع: همگردی

به "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب رونق گردشگری در اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجب رونق گردشگری در اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید