ثمر در شرق بنفشه به بار نشست

به گزارش پیوند تجارت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، زینب فولادی نویسنده این کتاب، دانش آموخته فقه و مبانی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد است. او موسس آموزشگاه هنر و ادبیات کودک و نوجوان و مدرس آموزش نویسندگی خلاق برای نوجوانان است.

ثمر در شرق بنفشه به بار نشست

نویسنده کتاب کوشش می نماید با ارائه تمرین هایی خلاقانه و کاربردی و متنوع بر رشد ذهنی و مهارت های اجتماعی بچه ها و نوجوانان مؤثر باشد. در جلد اول ثمر، نویسنده 90 تمرین در نظر گرفته است. تمرین هایی که نوشتن، تصویرگری، گفت وگو، پژوهش، گردشگری و آشپزی و... را در منظومه فکری خود جای داده است. تمرین ها به جهت وجه خلاقانه آن مفرح است و مخاطب را به مشارکت ترغیب می نماید. آموزش غیرمستقیم و اثربخشی تمرین ها بر رشد و پیشرفت مهارت های ذهنی و فردی و اجتماعی مخاطب از ویژگی های برجستۀ ثمر است.

در پشت جلد کتاب ثمر می خوانیم: دوست داری سیاره نو کشف کنی؟ دوست داری به جزیره ناشناخته سفر کنی؟ دوست داری با هیولای شهر کلمات مبارزه کنی؟ دوست داری پرواز کنی و یا نامرئی شوی؟ دوست من با ثمر همراه شو و این تجربه های هیجان انگیز را برای خودت رقم بزن.

عنوان بعضی از تمرین های ثمر دوستی تبر و درخت، مداد خسته، لغت نامۀ شخصی، قرار است بی جان شوی است. کتاب ثمر امکان خلق دنیای واقعی و فانتزی را برای بچه ها و نوجوانان ممکن می نماید؛ چراکه مخاطب را با ظرفیت های ذهنی خود بیش از پیش آشنا می نماید.

کتاب ثمر در 121 صفحه به تازگی به وسیله انتشارات شرق بنفشه در شیراز منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ثمر در شرق بنفشه به بار نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثمر در شرق بنفشه به بار نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید