آلودگی هوا از دوشنبه در تهران و کرج بیشتر می گردد

به گزارش پیوند تجارت، رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: بارندگی صبح امروز نتوانست بر آلودگی هوای تهران غلبه کند و به جز فردا در روز های دوشنبه و سه شنبه نیز انباشت آلاینده ها و تشدید آلودگی هوای در تهران و البرز را انتظار می رود.

آلودگی هوا از دوشنبه در تهران و کرج بیشتر می گردد

به گزارش ایرنا، صادق ضیاییان امروز (شنبه) اضافه نمود: هفته پیش جوی پایدار بر روی کشور وجود داشت که موجب افزایش غلضت آلاینده ها در چندین کلانهشر از جمله البرز و تهران شد.

وی اضافه نمود: انتظار می رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در مرکز و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده ها به قدری است که بارش ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه های حساس، ناسالم است.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا (یکشنبه) به علت وزش باد در مرکز انتظار این است که از اندازه انباشت آلاینده ها کاسته گردد. با این حال در روز های دوشنبه و سه شنبه مجدد شرایط برای انباشت آلاینده ها در تهران و کرج مناسب است وآلودگی هوا تشدید می گردد.

وی اضافه نمود: روز چهارشنبه مجدد سامانه بارشی وارد کشور می گردد که بخش های وسیعی از شمال غرب، مناطقی از زاگرس، سواحل خزر و بعلاوه استان تهران بارندگی خواهد داشت.

ضیاییان اظهار داشت: انتظار داریم به علت ورود سامانه بارشی فعال به کشور، مجدد خاتمه هفته جاری هوای تهران پاک و تمیز گردد.

منبع: فرارو

به "آلودگی هوا از دوشنبه در تهران و کرج بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا از دوشنبه در تهران و کرج بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید