نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران به بهره برداری رسید

به گزارش پیوند تجارت، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران به بهره برداری رسید.

نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران به بهره برداری رسید

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی مازندران در آیین بهره برداری این مجموعه توریستی اضافه نمود: این نخستین مجموعه توریستی سلامت در شهرستان نوشهر بوده که با شعار توریستی و سرمایه گذاری سبز به بهره برداری رسید.

صادق برزگر گفت: برای توسعه و توسعه توریستی سلامت باید 2 وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و بهداشت و درمان با هم نشستهای تعاملی داشته باشند.

به گفته وی، باید برای جذب توریست در مرکز توریستی سلامت برنامه ریزی و پیگیری های مطلوب انجام گیرد.

برزگر توضیح داد: برای فعالیت و تبلیغات این مجموعه باید با آژانس های خدمات مسافرتی ارتباط برقرار و تمام موانع در این حوزه رفع گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه باید نگاه بسته به توریستی سلامت تغییر کند، اضافه نمود: برای توسعه توریستی سلامت در این استان برنامه ریزی های بسیاری انجام گیرد.

مجموعه یاد شده با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای 40 نفر با 6 هزار متر زمین و هزار و 500 مربع زیربنا با برخورداری از بخشهای اقامتی، پذیرایی، کافی شاپ، رستوران، حوزه سلامت لیزر، لاغری، دندانپزشکی بانوان، پزشک، کارشناس تغذیه، اقدامات سرپایی به بهره برداری رسید.

منبع: همگردی

به "نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید