دستیار صوتی آمازون خبرنگار خانگی کاربران می گردد ، از اعلام خبرهای مهم روز تا آنالیز شرایط ترافیک به زبان الکسا

به گزارش پیوند تجارت، دستیار صوتی آمازون برنامه ای نو برای کاربران دارد که به وسیله آن کاربران می توانند به محض بیدار شدن از خواب امکاناتی اختصاصی را دریافت نمایند.

دستیار صوتی آمازون خبرنگار خانگی کاربران می گردد ، از اعلام خبرهای مهم روز تا آنالیز شرایط ترافیک به زبان الکسا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دستیار صوتی آمازون همگام با آمازون اکو به محض طع زنگ صبحگاهی به وسیله کاربر، اجازه می دهد کاربران مهم ترین خبرهای روز را مرور نمایند.

درواقع با یاری این سیستم تازه، هم اکنون کاربران الکسا می توانند از ترافیک صبحگاهی تا شرایط آب و هوا را به سرعت مرور نموده و حتی چراغ ها را نیز روشن و خاموش نمایند.این بسیار ساده به نظر می رسد اما جالب است بدانید که به محض قطع کردن زنگ می توانید اعلان های مذکور را دریافت کنید و این موضوعی بسیار ارزشمند است.

یکی از مسائل رایج بیشتر افراد وابسته به فناوری این بود که پس از بیدار شدن از خواب باید با چشمان نیمه خواب آلود به صفحه گوشی خود نگاه می کردند تا از موارد مهم آگاه شوند، اکنون این مشکل تا حد زیادی حل شده است و تنها کافیست کاربران وظیفه آنالیز شرایط را به الکسا بسپرند و خود با چشمان بسته یا باز مهمترین خبرها را بشنوند.

طی سال های اخیر آمازون سرمایه گذاری گسترده ای روی دستیارهای صوتی هوشمند انجام داده و به نظر می رسد این سرمایه گذاری ها جواب داده است.

منبع: انتخاب

به "دستیار صوتی آمازون خبرنگار خانگی کاربران می گردد ، از اعلام خبرهای مهم روز تا آنالیز شرایط ترافیک به زبان الکسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار صوتی آمازون خبرنگار خانگی کاربران می گردد ، از اعلام خبرهای مهم روز تا آنالیز شرایط ترافیک به زبان الکسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید