تیپ خاص لیونل مسی و همسرش در مراسم فیفا

به گزارش پیوند تجارت، مراسم اهدای جوایز برترین های فیفا شب گذشته در پاریس برگزار گردید و بازیکنانی که بر اساس رای گیری برنده شده بودند جوایزی را دریافت کردند. این مراسم همواره مورد توجه بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر دنیاست و شب گذشته به خاطر قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با توجه ویژه ای روبرو شده بود.

تیپ خاص لیونل مسی و همسرش در مراسم فیفا

یکی از چهره های اصلی این مراسم که در نهایت جایزه برترین بازیکن سال فیفا را هم از آن خودش کرد، لیونل مسی بود. این بازیکن آرژانتینی از نگاه بسیاری برترین بازیکن تاریخ فوتبال است و همواره در مرکز توجه قرار داشته است. با این حال، شب گذشته فرد دیگری هم کنار او بود که نمی گذاشت تمام توجهات فقط به مسی معطوف گردد. آنتونلا روکوزو به همراه مسی در این مراسم شرکت نموده بود و لباس فوق العاده و استایل بی نقص او باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی از او تمجید نمایند.

لباس او هماهنگی مشخصی با لباس همسرش داشت. این دو نفر در حالی قدم به مراسم فیفا گذاشتند که سر تا پا مشکی پوشیده بودند و حضورشان تمامی هواداران و شرکت نمایندگان و پیوند تجارت را به وجود آورد.

لباس سراسر مشکی، مو هایی که بالای سر بسته شده و کیف قرمز روشن به شکل گل باعث شده بود که آنتونلا بیشتر از هر زمان دیگری در این مراسم بدرخشد و بسیاری از کاربران آن ها را زوجی که به معنای واقعی کلمه الگو هستند نامیدند.

هواداران لیونل مسی حتی در صفحه او هم آنتونلا را تحسین کردند و چند نفر از آن ها با عبارت بانوی اول ما از همسر این ستاره آرژانتینی نام بردند.

مسی شب گذشته پیروز شد جایزه برترین بازیکن سال 2022 فیفا را پس از قهرمانی به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر به دست آورد تا شب خوبش تکمیل شده باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تیپ خاص لیونل مسی و همسرش در مراسم فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ خاص لیونل مسی و همسرش در مراسم فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید